Gå til innhold

Bestemor skal ta seg av tilvenningen av lillegutt...

Anbefalte innlegg

Er det vanlig? Pappaen vil helst ikke, for han er ikke så god i norsk ennå, og blir litt tafatt i settinger med mange folk som prater rundt han. Jeg har fått jobb i samme bhg som lillegutt skal gå i, men har fått 3 av mine 4 primærbarn på tilvenning hos meg samtidig som lillegutt skal være på tilvenning. Så da lurte jeg på om mormor (som lillegutt er trygg på) kunne ta seg av tilvenningen av lillegutt, og ta han med seg hjem etterpå mens jeg var på jobb på den andre avdelingen. Høres det dumt ut? Ellers kan jeg jo si til pappaen at han må ta seg fri fra jobben å ta seg av tilvenningen, men vet ikke om lillegutt vil merke at pappaen er mer nervøs enn lillegutt er hehe.

Fortsetter under...

Synes det høres ut som en god plan!

Hvis ikke pappaen vil og ikke tør,så bør du kanskje ikke presse han,for som du sier kan det nok hende lillegutten din merker at pappaen er mer nervøs enn han er,og da blir kanskje han også nervøs.

Og om bestemor synes det er greit så er det jo ikke noe problem,så lenge det er i orden for de andre,og er jo vel ikke slik at han ikke blir å se det i det hele tatt den dagen,så da kan du sikkert stikke litt innom å se hvordan det går =)

Lykke til,høres ut som dere har en god plan hvertfall=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...