prebs Skrevet 28. juli 2007 #76 Skrevet 28. juli 2007 Full støtte til KaMa her. I medisinen skiller man mellom begrepene "vanlig" og "normalt". Altså:En lyst eller en adferd kan være normal (altså ikke patologisk) selv om flertallet av (i dette tilfelle ammende mødre) ikke har den lysten /adferden (her: å ha sex mens man ammer). I dette tilfelle er det to voksne mennesker som har funnet en måte å tilfredstille seg på som begge er fornøyde med- og som ikke skader noen. Å definere noens adferd som pervers (og endog trekke inn begrepet pedofili! ) fordi man ikke ville gjort det selv, er å gi seg selv en definisjonsmakt det ikke er grunnlag for og manglende respekt for at vi har ulike behov. Ordene "pervers" og i særdeleshet pedofili er sterke begreper som må brukes med varsomhet-og slett ikke som en hersketeknikk i en debatt. Ordene har ingenting i denne debatten å gjøre. ALLe fornuftige mennesker er selvfølgelig sterkt motstandere av pedofili. Å antyde noe annet, vil være grovt fornærmende.
Ikkelektuell Skrevet 28. juli 2007 #77 Skrevet 28. juli 2007 Hvis det ikke dreper lysten din å putte puppen i munnen til barnet ditt så lurer jeg på hva som faktisk gjør det. Lurer også fortsatt på hvordan du/dere greier å amme under sex uten at det blir seksuelt, men får visst ikke noe svar? Har dere ikke sex med hele kroppen, da? Er det noe dere gjør mekanisk, uten å føle lyst?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #78 Skrevet 28. juli 2007 Herregud, JEG må da få lov til å mene det uten at du skal dømme meg! Dobbeltmoral her ser jeg. Det at du bruker anonymstempelet mot meg er latterlig! Grisejente er du i mine øyne også!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #79 Skrevet 28. juli 2007 da var det jammen ensidig sex, endaengang.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #80 Skrevet 28. juli 2007 Støtte?! Man KAN da ikke mene at dette er akseptabelt! Det er sjukt! Og hva mener du "at du har hørt verre her inne", endaengang? Fortell meg om disse "verre tilfellene" - som inkluderer noen som ikke har et valg oppi dette. Gjør mot andre osv....Se for deg dine egne foreldre ha sex med deg hengende i puppen. Koselig tanke, eller hva? Ikke at jeg mener det virkelig skader ungen, men det vitner om en fullstendig mangel på seksuelle grenser. Og hvor lenge er det uakseptabelt å ha sex med ungen i samme seng? Til ungen er 2? 4? 8? 10? Hvem bestemmer det, da? Sjuktsjuktsjukt. Eller hippier på hasj og lsd.
endaengang Skrevet 28. juli 2007 #81 Skrevet 28. juli 2007 Man må faktisk ha litt ensidig sex en gang iblant!!:-) Jeg innrömmer gjerne at jeg ikke er "den störste sexdronningen" hver gang vi har sex. Iblant stiller man jo bare opp for den andres skyld...
endaengang Skrevet 28. juli 2007 #82 Skrevet 28. juli 2007 For det förste så jeg ikke for meg et par som dyrket hot sex i HI's innlegg her... Men jeg så for meg situasjonen der man ligger å ammer i senga,på siden,halvmörkt i rommet..og en samboer som lirker litt et par minutter der bak.. Jeg kan jo ikke si at jeg hadde gjort det selv sånn helt uten videre, men jeg syns ikke HI fortjener sånt pes over dette... Verre ting...tja.. Jeg tenker på et innlegg for lenge siden der det ble pratet om når barna komme inn og overrasker foreldre i senga.. Og i dette tilfelle var det oralsex det gjaldt. En eller annen unge hadde sagt noe i stil med "nå gjör du som jeg sier ellers så sier jeg at du slikka pappan på tissen" eller noe... Det syns jeg er ganske ekkelt å tenke på, at man "lar" barna se slikt. Lås döra om man skal holde på!!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #83 Skrevet 28. juli 2007 Ja,greit nok med ensidig sex iblant, men da uten en unge på puppen!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #84 Skrevet 28. juli 2007 OVERRASKET utgjør vel hele forskjellen! Det var ikke planlagt, det var ikke meningen, ungen dukket bare opp til feil tid. Ille, men shit happens. Å ha en baby i puppen mens man puler er et valg. Et perverst valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå