Gå til innhold

Vogner fra BabyBest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt duovognen Xadventure Inmotion (3-hjuling) hos BabyBest og er kjempefornøyd! Lett å manøvrere, stabil, lett å ta av og sette på bagen på understellet, lett å slå sammen, store lufthjul som også skal være gode på snø (kan låse det svingbare forhjulet), og dessuten billig og tøff! Selv kjøpte jeg sort og limefarget.

Det eneste negative jeg kan si om vogna er at den tar stor plass i bilen når man bruker dypbagen. Jeg har en veldig liten bil og må derfor legge bagen inne i bilen mens understellet ligger i bagasjerommet. Men når jeg går over til å bruke sportsvogndelen av vogna får jeg hele inn i minibagasjerommet :-)

Takk for svar! Jeg har sett på denne vogna og på Quick silver (3-hjuling).

disse virker ganske like, vet du forskjellen på dem?

Fargen du har valgt høres tøff ut, har du kjøpt i butikk? Ser ikke bilde av denne kombinasjonen på nettet.

Hvor lenge kan du bruke bagen tror du, er den stor?

Masse spørsmål her men håpe du har anledning å svare:-))

Jeg har kjøpt 4 hjulingen Cross over fra Xadventure, men alle hjulene er vendbare og luftfylte. Kjempefin vogn. Kjøpt personlig på Babybest på Tveita. Jeg vet at forskjellen på Inmotion og Quick silver er at Inmotion har understell av aluminium og Quick silver har understell av stål. Ellers tror jeg at de er ganske like. Stål ruster lettere og knirker lettere enn aluminium og stål er tyngre. Tøffe vogner. Baggen er ikke så stor, men det er fint plass til en vognpose. Jeg skal ha oktober-baby og kommer til å bruke vognen noen måneder og gå over til sportsdelen som er kjmpefin til litt større babyer. Delen kan legges ned og det er god plass til pose.

Ekspeditøren i butikken la ned ryggen og det så veldig greit ut, jeg kommer iallefall til å bruke den selv i vinter :-) hvis baggen blir for liten til ungen min. Har ikke sett på så mange andre vogner og har lite å sammenlikne med, men jeg syntes den så flat ut! :-) Jeg hadde ikke kjøpt den hvis heg ikke kunne bruke sportdelen som sovevogn på vinteren. Hvis jeg var deg ville jeg tatt en telefon til en av butikkene og forhøre deg om du kan bruke baggen til vinteren. De på Tveita er iallefall veldig hyggelige.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...