Matja Skrevet 26. juli 2007 #1 Del Skrevet 26. juli 2007 I dag var jeg på barseltreff og vaksinasjon med lille prinsessen og der kom det selvfølgelig opp dette med amming! Jeg begynte hele seansen med å gi mat til Nikoline fra FLASKE, og da amming kom opp så klarte faren til det ene barnet å lire av seg: Ja, amming er jo best, for da får jo barnet et bedre immunforsvar! Jeg kjente at jeg ble skikkelig irritert, og det pleier jeg ikke å bli! Så jeg sa; Vet du, jeg blir så provosert, for det de lærde strides veldig i forhold til det der! Og å amme barnet sitt til de er 2 år har ingen hensikt for det er den første måneden som er viktigst. Dessuten er mme'en i Norge VELDIG bra. Vi bor jo ikke i u-land heller... Hs skulle jo roe det hele og begynne å snakke om noen annet, og jeg tenkte at jeg ikke skulle ta over hele gruppen med hissigheten min, så jeg roet meg bare ned. Men jeg ble så FORBANNA!!! Jæla idiot altså! Det er jo INGEN som vet historien til de som gir flaske, og når jeg leste her om en hvis mann måtte sykemelde seg for å ta vare på mor og barn siden hun var så langt nede pga den ammingen som hun ikke fikk til, ja da tenker jeg at folk bør passe seg litt for hva de sier! Jeg tenker å starte en liten aksjon... Få i gang en debatt, for det naziregimet som regjerer over ammingen i Norge er egentlig ganske sykt. Og at helsepersonell kan stå og se på at mødre går til grunne og ikke kan gi råd om flaskemelk fordi de ikke har lov, det blir rett og slett for dumt. Og farlig også. Man har ammehjelpen, og jeg mener det er på høy tid å lage "flaskehjelpen" også. Så kan hs bare henvise en mor til oss som har peiling, for man lurer jo på det meste i begynnelsen. Og må finne ut av alt selv! Nei, jeg ble bare litt irritert!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9927316-eksplosjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #2 Del Skrevet 27. juli 2007 uff hørtes skikkelig kjipt ut... selv boikotter jeg barselstreffene pga dette.. orker ikke rett og slett. har ikke ammet i det hele tatt jeg da. og har inviduelle møtter med hs. sikkert feig men jeg er så hissig så tror det hadde blitt katastrofe å være i en sånn gruppe hvis noen sa noe sånt til meg!! faen heller vi er da like gode mødre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9927316-eksplosjon/#findComment-9933929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå