Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?? please!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er veldig bekymret.. den siste halvannen uken har jeg ikke kjent noen murring i magen i det hele tatt. Og nå på tirsdag kveld begynte det å murre litt, akkurat som menssmerter.. har hatt det før så tenker det er vel livmoren som strekker på seg og sånt.. hadde også litt av disse smertene i går.. Men i dag tar det helt av! har verket i magen så og si i hele dag! har vondt enda! I tillegg har jeg hatt noe brunt utflod i dag, med en anelse rødt i. har vært på kveldsvakt i dag, og skal også på jobb i morgen tidlig kl 7... Er så bekymret! vet ikke hva jeg skal gjøre... Noen som har opplevd lignende? er det helt normalt? eller kan en abort være rett rundt hjørne? uff, er så redd! bør jeg tilkalle legevakten i kveld, er så bekymret for om jeg bør gå på jobb i morgen....

Håper noen kan svare meg!

er foresten 10+4 i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje ver beskjeden! Ring legevakt og få ein ultralyd så fort som det lar seg gjere. Eg hadde vore kjemperedd... Har sjølv mista ein gong, og gløymer ikkje sjokket då eg såg brun utflod. Tenkte fyrst at det var ingenting og ville oversjå det, og at det ville gå over av seg sjølv berre eg ikkje vedkjende meg det. Men sånn fungerte det ikkje...

Håpar det går bra med dokke!

Skrevet

Hei. Siden dette er så veldig varierende fra person til person, kan du ikke være helt sikker før du har sjekket det hos lege.

Men jeg kan jo fortelle om min erfaring i allefall. Jeg hadde det akkurat slik som deg, bare at jeg ikke hadde sterke smerter, bare murrende menssmerter i magen. Jeg fikk først litt sporadiske blødninger som var mest som brunlig utflod på papiret, det varte et par dager for så å holde opp en dag. Så fikk jeg en ganske kraftig blødning, det rant da jeg satt på do. Helt ferskt blod, etterpå fikk jeg menssmerter, men ikke så sterke. Jeg dro til lege og fikk bekreftet med innvendig ultralyd at det ikke var liv lenger.

men det trenger ikke gå slik for deg!

Klem og lykke til!

Skrevet

Ring legevakta og krev ultralyd. Ikke særlig gøy å gå å lure!!! Hadde selv fått helt panikk tror jeg. Min MA ble oppdaget med brun utflod i uke 11, hadde ikke smerter. (Fikk utskrapning)

Håper alt er som det skal, ikke nøl med å ringe legevakta:)

Skrevet

Så først nå at innlegget var fra 26/7!! Håper du har fått vite at alt er i sin skjønneste orden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...