Gå til innhold

Hallo 7 oktober,ble mamma 6 oktober

Anbefalte innlegg

Lurte på en ting til jeg ang hun som hadde fått innlegg i brystene,som jobber på treningssenter.Trener hun noe,eller er det tur gåing hun har fått beskjed om og? Og vet du om det går greitt etter inngrepet? Er litt spent da,skal få lagt inn i sept

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9926899-hallo-7-oktoberble-mamma-6-oktober/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ;=)

Hun har begynt å trene faktisk.. allerede etter 1 uke faktisk!

Men hun trener KUN underkroppen da.. vekter og sånnt noe. Armene skal jo ikke løftes eller brukes noe særlig på 6 uker etter inngrepet!

Det er viktig å ta det med ro, ellers kan de bli skjeve etc ...

Men tur-gåing og forsiktig vekttrening av Bein kan ma ta... Hør med trenings veileder hvilke øvelser du kan ta som IKKE involverer armer/bryst,så går det nok bra!

Sitter og lurer på dette litt selv.får se etter endt amming og trening hvor lite som er igjen... ;=)

Lykke til !

Takk for svar.Ja det skal bli kjekt,ikke mye igjen,eller hold her i garden,det var annengradsheng,så det var ganske mye.Så jeg må i tillegg til innlegg ha løft,og innlegga litt store og,pga det,men innlegg som passer til kroppen.Og de jeg skal ha,er de anatomiske,dråeforma,som en sliper å skifte igjen.Ja jeg kan høre med de på treningssenteret,og jeg kan sikkert gå forsiktig på tredemøllen,uten for stor fart,ikke noe særlig om de skulle komme utav fasong,det er sikkert.Formen har blitt så god bare på ein og ein halv mnd på treningssenteret,og har ikke lyst å miste den igjen.

Trener du også på senter?Kanskje du vil gi meg en oppdatering om hun ,og hvordan det var å starte treningen igjen for hun? Er hun instruktør i det meste?

Hei:=)

ja både hun og jeg er instruktører på senter faktisk;)

Det er viktig å ha SKIKKELIG GOD OG STØTTENDE sports bh/topp... ikke noe hopp og sprett he he:=)

kommer med oppdateringer hvis hun sier noe...Hun trener litt styrke på beina og rygghev ... dette er uansett de øvelsene som øker forbrenningen mest,så spør om du kan ta det på senteret.. om de kan vise deg en trygg måte på apparat å ta de på..

lykke til;=)

og du? med skikkelig god bh kan du gå ganske fort uten at det spretter... så innvister i det og ut på tur ca 1 time om dagen i tilleg til styrke innimellom så mister du ikke formen!

:=)

Annonse

Hallo

Tusen takk for svar,har nemlig bedra formen fra 29 på fitness testen på tredemølla,til 44 nå,og da starta jeg i midten av juni,og det er så godt å kjenne formen har kommet seg.Har du noen sportsbh du vil anbefale?De har nok gode på sportsbutikken,så det invisterer jeg gjerne i. Og tusen takk for gode råd for å holde på formen. Men du rygghev,er det der jeg står over apparatet og ruller opp og ned?Jeg kan spørre på treningssenteret altså om det er vanskelig å forklare her.Og fint at du vil holde meg oppdatert her inne,skal kikke etter innlegg fra deg.Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...