bumbibjørn Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 noen som vil kjøpe nesten ubrukt emmaljunga duo edge barnevogn i sort? 2007 modell og nesten ikke brukt?? utrolig god vogn.
bumbibjørn Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 den er sort og jeg tenkte jeg ville ha 5500.- for den. den er nesten ikke brukt og ser helt ny ut. intresert?
bumbibjørn Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2007 det er kun bagen som er brukt få ganger, sportsdelen ligger ennå i plast.
Anele&Solstråla Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Kan jeg spørre om hvorfor dere selger? Og hvilken butikk hører garantien til?? Jeg skal nemlig kjøpe meg en duo edge sort:)
bumbibjørn Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2007 dette er en utrolig god vogn, men jeg bruker mest vognen til å ta i bilen og farte med og da blir denne litt stor i å med å bilen min er litt liten. jeg har kjøpt den i tyskland så garantien hører til den butikken i tyskland men man kan gå igjennom en butikk i oslo som heter lilleprinsen. er du intresert? den ser helt ny ut og er som sagt nesten ikke brukt.
Grønne epler Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Hei! Har du solgt vogna? Viss nei; kor bur du? Og er det problemfritt å gå gjennom lilleprinsen viss det skulle bli behov for garantien?
bumbibjørn Skrevet 2. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2007 har ikke solgt den nej, er ikke sikker på om jeg skal selge den.........den er jo så god. men vurderer å selge den. bor kr.sand omsåde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå