Gå til innhold

SA eller fortsatt gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

lurer på om eg fortsatt e gravid etter en blødning i starten av juli..blei spådd av ei herinne som eg desverre har glemt navnet på, og ho sa eg skulle være gravid i juli og få ei jente til våren..eg e forvirret..nåken som kan gi meg et svar..? håper nåken kan hjelpe...

eg e født 071284

kjæresten min er født 081284

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Eg får ikkje opp at du er gravid no.Har du hatt pos graviditets test??Har du fått noko svar på dette no,at du har tatt ein ny test?Klem til deg

Skrevet

hei og takk for svaret:)

eg har ikkje testa nei, har brukt sikkert en tusen lapp og litt til dei siste mnd på tester..hehe, so bruker "vente på mensen" metoden no;)

syns bare det e rart når nåken folk herinne spår og at dei spår heilt på trynet, og eg betalte enda penger for den spådom om min "juli graviditet"... hvis en ikkje veit om en kan, so skal en være ærlig og hvertfall ikkje ta penger for det!

eg holder sjølv på å utvikle mine egen evner innen healing og klarsyn, men eg springer ikkje ut å spår som en gal..

beklager eg skriver alt dette til deg, og eg meiner ikkje at du e sånn:) måtte bare få ut mine frustrasjoner akkurat no:) trur det e mange som har blitt skuffa herinne, men so står det jo og i toppen at en ikkje skal tru på alt på sia her..

uansett, håper du har ei fine helg:) ikkje nåke negativt sagt om deg, du spådde no at eg ikkje var gravid hvertfall:)

klem til deg:)

Skrevet

Hallo

Ja ein spådom er jo ikkje noko sannheit,det kan stemme,men og ikkje stemme,eg har fått feil spådom av mange eg har ringt til sjølv,og her inne så slepp ein iallefall å bet.Og det kan være ting som gjer at det ikkje blir slik,ein former jo liva sine mykje godt sjølv,mens noko er skjebnebestemt.Og ein kan og få opp ting som den ein spår tenker/føler intenst.Og ein anna ting som er vanskelig å spå,er tid.Men eg skjønner godt din frustrasjon.God klem til deg, og ha ei god riktig god helg,så ordner nok ting seg til det beste for deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...