Gå til innhold

Trenger råd ang amming-ammehjelpere?!

Anbefalte innlegg

Skal ta det fra starten av.. vi plagdes med amminga i begynnelsen holdt på å gi opp så det ble litt flaske innimella med mme, for jeg var så sår o.l.. snuppa hadde lagt bra på seg på 6.ukers kontrollen,selv om jeg amma med skjold:)... etter at jeg klarte å slutte med skjold har jeg vært så redd jeg for at jeg har for lite melk.

vet ikke hvorfor ,men leser kanskje litt for mye... så jeg ammet henne hver 2.t i 2-3 uker. var på 3.mnd kontroll nå å hun lå faktisk over kurva:)... -forresten så fullammer jeg nå- heksesøstra sajeg kunne være litt"kjip" med amminga så nå går det 3-4 t immella hun er like fornøyd. men nå våkner hun 1-2 ganger på natta. er det vanlig eller?! legger seg ca 20.00 våkner kl 01 og kl 05-06?! så står vi opp kl.09.. ennå jeg har sett at hun går mye opp i vekt føles det som jeg har lite melk. får pumpet ut en 100 ml fra begge bryst! burde jeg ikke begynne å ta det med ro å bare kose meg?! ammer på begge bryst har gjort det fra begynnelsen av. de føles så slappe nå akkurat som det er tomt. uansett kanskje jeg var litt utydelig ,men man mister vell ikke melka bare sånn pang?! ;)--takk for svar-

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...