Leirha Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Har vært veldig plaga med magen i det siste... VELDIG vondt! Har vært plaga med dette før ogsa, før jeg ble gravid. De har testet for masse rart, har også tatt gastroskopi, men ingeting fant de utav. Dette var hos en annen lege en han jeg har nå. Etter å ha vært vekke en del dager fra jobb, fikk jeg aller nådigst komme til hos legen. Han ler når jeg sier jeg er gravid, og sier dette har alt å si.. klemmer meg på magen å sier det er halsbrann! Er det noe det IKKE er så er det halsbrann. Prøver å fortelle at det er det samme jeg ahr hatt sist, men han vil ikke høre. Sier bare at det ikke er noe jeg kan gjøre siden jeg er gravid, og sier jeg bare må komme meg på jobb igjen... jeg har brukt opp egenmeldingene mine pga magen før, men han nekter å gi sykemelding. HAn vil heller gi meg henvisning til gyn! ! ! Blir så oppgitt atte.... VEt ikke helt hva jeg skal gkøre jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Sympati for deg.... Kom deg øyeblikkelig til en annen lege. Anbefaller å bruke en privat så tar det ikke allverdens tid. Det første du skal si når du kommer inn døren er at du ønsker sykemelding. Si du har brukt opp egenmeldingene dine. Og at du ikke føler at du er kompetent til å gjøre den jobben du har med de smertene du har. Hvis din lege spør om hvorfor du ikke bruker fastlegen din sier du at du er i prosessen med å bytte fastlege og at du derfor foretrekker et sted med kort ventetid i mellomtiden. I tillegg til dette si at du har slitt i mange måneder før din graviditet med de samme symptomene og at de i den senere tid har tiltatt betraktelig. Få legen til å engasjere seg i ditt problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå