Arb.ledig husmor Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Eg har tomatpurè, mais, ost... Skal bort å kjøpe smårettsskinke etterpå... Eller skal eg smøre på sånn pizzasaus på glass??
PopUp Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg bruker enten tomatpurè (da blander jeg oregano++ i) eller sånn ferdig pizzasaus. Også bare strør jeg på enten kjøttdeig, bacon, skinke (eller alt) og ost og krydder... (Er litt kresen jeg se, hehe)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Du trenger jo ikke steke kjøttdeigen først, jeg har laget pizza hvor jeg smører utover tomatpure på deigen, legger utover rå kjøttdeig (den blir jo gjennomstekt i ovnen) og tomater, løk, purre etc og ost på toppen. Stekes midt i ovnen på 225 grader i ca 25 minutter. Blir saftig og god uten tørrstekt kjøttdeig:-)
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Kjøp fersk kjøttdeig og lag kjøttboller av det. Altså trill små runde kuler av kjøttdeigen og sleng de ut på pizza-bunnen. Kjempe digg!
flashdancepants Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Du trenger jo ikke å ha kjøtt engang, hehe. Hilsen veggis
Arb.ledig husmor Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2007 Nei, eg trenge ikkje... Men sambo må ha... Og ha ustekt kjøttdeig på...eeeh, nei takk...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Ustekt kjøttdeig på pizzaen er IKKE farlig:-) Jeg har alltid laget pizzaen med rå kjøttdeig og alle som har smakt den synes den er supergod:-) Og hva er du egentlig "redd" for? Den blir jo stekt, men ikke stekt ihjel:-)
Arb.ledig husmor Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. juli 2007 E vel ikkje redd for så mye, men etter noen utfall med matforgiftning så steiker eg all mat som er beregnet på å stekes... Ikkje en gang ute på restaurant spiser eg kjøttdeig pizza...for den smaker ikkje godt, sikkert fordi den ikke er steikt på forhånd det da... Her skal ting være drept før det inntas!
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Pizzaer du kjøper blir lagd med rå kjøttdeig... (sånn på dolly, peppes, pizzabakeren osv...), så e nok ganske så trygt;)
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 26. juli 2007 #12 Skrevet 26. juli 2007 haha, nå så jeg det med at du ikke spiser pizza på restaurant! Gidd å les gjennom alle svara før jeg svarer liksom! Nei, da lar du vær med det. Funker greit å baresmøre pureen på og legga alt det andre oppå, og krydre oppå osten, da syns jeg smaken kommer best fram:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå