Gå til innhold

når begynner kvalmen???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er faktisk gravid med nr 3,men så fort glemmer man, gitt! er ik langt kommet, er ca 6+5. men har ikke kjent noe av kvalmen eller noen ting! ingen symptomer!!! med de to andre var jeg kvalm og kastet opp som bare det! men husker ikke når det begynnte. synes den kvalmen er litt betryggende, jeg, da vet man liksom at ting er bra. men nå har jeg blitt usikker på hele greia. har tatt flere graviditets tester, tok senest en i går, bare for å se. og strekene har blitt sterkere og skarpere for hver test. kan man rett og slett være kvalm i to svangerskap for derretter å ikke kjenne noen ting i det tredje???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kvalmen satte inn for fullt hos meg i slutten av uke 6..

men alle er så forskjellige.. håper du slipper, har værst så sinnsykt dårlig at jeg har vært sykmeldt i snart 2 uker. ikke noe jeg unner andre akkurat

Skrevet

Jeg ble kvalm når jeg var 7+. Kvalmen var borte noen dager, men har nå kommet igjen hos meg. Er 8+3 nå.

Skrevet

Satte igang for fullt i uke 8. jeg var heeelt sikker på at jeg slapp unna. høy i hatten!! Skulle vært litt mer ydmyk. Pokker ta, det var jævlig. har min første kvalmefire dag i dag; 13+6. JEEEEEEEEE!!!

På besøk fra 2.tri, da jeg synes det er hyggelig her og kjedelig der inne. 1 tri-1tri hei hei hei!

Skrevet

hehe... her inne tenker vi sikkert omvendt... gjør i allefall jeg: jeg vil inn på 2.tri!! har nett funnet ut at jeg er gravid og ser dette her som en uendelig lang tid!!! skulle ønske man bare var gravid i max 6 mnd. hehe... og ennå har ikke kvalmen kommet! lurer på hvordan dette skal gå. ;)

Skrevet

Det tenkte jeg også da jeg var i 1. tri:) Og jeg er glad for å være der inne, men kanskje litt kjedelige diskusjoner til tider. Sikkert bare en overgang fordi man føler seg mer hjemme her inne etter så lang tid:)

6 mnd hadde vært helt perfekt! Men med tanke på alt som skal på plass hos den lille er jeg glad naturen tar seg tid. Ingen vist i å rushe med viktige saker som hjerte, nyrer, sanser osv:) he he!

Lykke til i svangerskapet:) Ikke vent på kvalmen! Den er IKKE velkommen! Vær glad hvis du slipper den:)

Skrevet

Kvalm fra uke 3 nå med andremann! :-(

Fra uke 6 med første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...