Gå til innhold

*BabyCakes*Ca219 dagerigjen* :):)


Suss@ med 3 gutter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heeeeei Suss@..=oD

 

Artig å bli ropt på...hehehe...

 

Jo da, nå er det snart bare fryd og gammen...hehehe...

Var par uker hvor jeg var plaget av ekstrem kvalme. men er heldigvis over nå.. Kvalmen kommer nå når jeg ikke har spist på en stund.

 

Begynt å bli litt hard helt nederst på magen og blødningene har gitt seg litt... heldigvis. men får jo hjertet opp ihalsen hver gang jeg ser blod nå..hehe...

 

Hva med deg?? hvordan går det?? du skal vel snart eller fått vite kjønn (hvis det kunne sees da) på UL nå...Eller er jeg tidlig ute??? hehehe...

 

masse klemmer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det så det suser ja:)

 

det blir en jente, skal på en til ul 3 aug og da får vi en bekreftelse på det, har min tvil ser du:)

men magen er ganske stor og rund, og den lille høna holder meg oppe på natta med ablegøyer og kynnere:)

 

har du hatt blødninger, det er vel ikke noe farlig da?

hvor langt er du på vei da? det har ejg helt glemt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er 9+1 uker på vei...(velger å følge min syklus utregning=oD )

 

Og du er hvor langt på vei?? (glemt jeg også...hehehe)

 

Nei da. Blødningen er ikke farlige. Har vært hos legen pga det og hun sa at vi tok blodprøver for å finne ut om hCG steg eller sank. Steg det så skulle vi se det på som helt normalt på meg...hehe...Betryggende, not..

Sank det, ja du vet hva det betyr da...

 

Men det steg fra litt over 6000 til over 12000 så det er kjempe bra=o)

 

Ååå, får du en liten tulle...Så artig da...=o) Samme for meg hva da blir, bare det er frisk og rask...hehe, men en liten stemme sier jente da, men det er jo lov å ønske seg det andre kjønnet når man har en gutt fra før...hehe...Blir det gutt, blir like glad jeg...hihi...Sparer penger på klær da...

 

Så, hvordan tar herren i huset dette da...Gleder han seg?? Fått mye inn i huset også eller? (vogn, seng kommoder etc)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 18 fulgåtte så i min 19 uke:)

så bar att alt er bar med deg:) da er du jo snart over hos oss på 2.trim da:):)det blir koselig:)

 

ja har kjøpt en vogn, det var salg. en sånn urban jungel med pepita ruter:):)strålende fornøyd med det kjøpet ja,..

prøver å vente litt til med å handle resten...

har jo kjøpt tøy å da,hehe det går ikke ann ikke beg å handle..

 

ja han gleder seg noe helt vanvittig, han kom hjem en dag her å hadde vert å handla tøy på hennes,, han er så søt asså:)

 

har du handla noen nye ting inn??, og borstett fra kvalmen din så er formen fin?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er såpass på vei ja...hehehe...Da hadde jeg nesten riktig da=o) Da lurer jeg på når du fikk vite kjønnet på jenten din...For jeg skal visst på majorstueklinikken når jeg er 12 uker... Mamma sa jeg skulle. Hun ville se denne gangen også, når den lille sprellet så mye med armer og bein som som sist. Hun synes det var artig og ville ha det på DVD denne gangen da...hehe...

 

Jo da. Kvalmen er grei den. Må bare huske på å spise med jevnlig med mat eller så sliter jeg litt. Blir vanskelig nå jeg kun har en halv time med pause på jobben og det er lunsj. Jobber i butikk, vurderer å slutte i den og finne meg noe annet. Mister så mye tid sammen med gutten min og det liker jeg ikke.

 

Vogn i huset alt ja.. Smart. er litt så tradisjonell jeg da. Vogna tas ikke frem før miraklet er født... Ikke spør er sånn overtroiske greie fra før i tiden..Mamma sin skyld. Vi kjøpte vogna til gutten 2-3 mnd før han ble født, men hentet den ikke før etter fødselen...hehe...

 

Ååå, så god sambo din er..=o) Tenkte å meste parten i hus før 2 mnd før fødsel denne gangen, sånn at jeg kan slappe av litt. Er jo artig å handle tøy da... Men pass på at det ikke blir for mye kjoler og sånt da, tilfelle det er liten gutt i stedet...Tror han hadde blitt veldig søt i en rosa kjole...hehe...

 

Har ikke handlet noen ting ennå. Tør ikke helt. Ting kan jo forsatt skje da. Så venter litt... Kanskje til etter 12 uke...men kjenner jeg har lyst å dra å kjøpe en søt liten hvit body eller noe...

 

Når har du termin da?? Jeg har 1 mars så langt, kan godt hende jeg blir flyttet litt, men håper det blir i mars. Har så lyst på en mars baby...hehe...Ikke spør.. Bare lyst...hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har termin 31 desember:)

 

jeg fikk vite det første gang i uke 12 så sjekket de i uke 14 og nå skal jeg jo i uke 20 så da ser de det vel:)

men ho var en aktiv sak så det var ikke lett å se nei:):)

 

nei har handlet bare nøytralt, som sagt så har jeg min tvil på att det ikke er en gutt, hat liksom hatt det for meg hele tiden,,hehe:)

 

nei vogna er i butikken ja,,skal ikke hente den ennå nei..

jeg vil å ha alt i hi\us innen den tid, ser for meg att jeg ikke orker å stresse med det midt i jule stria + att da må jeg vel bruke opp alle pengene på jule presanger..så da er det vel greit å vær eferdig med bebis sakene:):)

 

å det er kjedelig med butikk jobb som du bare har 30 minutter,,..men husk att du har rett på 5 minutter i timen..da rekker du å hive innpå en skive:)

jobber du fullt nå da?, har du nettop fått jobben da?

jeg er sykemeldt da jeg mistet jobben som vikar der jeg jobba,,..

men jeg har bekken løsning og går til fysio 2 ganger i uken..det er kjipe greier.

får meg ikke ny jobb nå heller så får bar ekose meg hjemme:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oook...hehe...da er jo saken klar da...hehe

 

Ja. Startet nå i juli. så har bare jobbet i nesten 4 uker. hehe..da kan du tenke deg. Og så er det på Clas og snart er det katalog skifte, så mye å gjøre..=o( Men må jo jobbe sånn at jeg får penger...Men tror jeg skal se om jeg finner meg en skole og heller gå det og finne meg et yrke jeg vil trives litt i...Men det er godt å komme seg i arbeid igjen da.

Ja vet jeg har krav på det, men vi er så få og har ikke muligheten til å ta en pust i bakken en gang...

 

Uff, bekkenløsning. Du var ikke sååå heldig nei. Trist at du mistet jobben din da. Men hvorfor mistet du jobben?? Ville de ikke fornye kontrakten? Men må si jeg er enig at det er deilig å være hjemme da...=o) Vil også være hjemme...hehe...Blitt for vant til daffe hjemme i 3 år...hehe...

 

Lurt å bli ferdig med alt babyting før jul ja...hehe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei 3 uker etter jeg sa i fra om att jeg var gravid og att jeg hadde bekkenløsning, og da trengte tilretteleging som heise og senke pult og en bedre stol..og att jeg gikk til beh 2 ganger i uken!!(fikk bekkenløsning i uke 10:() fornya de ikke kontrakten min..

hadde kontrakt på 1 mnd om gangen,, og de sa att jeg ikke passa der..

det syntes jeg var utrolig tynn forklaring,, men det er ikke så mye en kan gjøre.. det er jo ikke som en har noe å si når en er vikar!!

 

ja kan tenke meg dere har mye å gjøre p jobben ja:)

skjønne att du syntes det er kjedelig.., men har du begynt å søke på andre jobber??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var litt tynn da... Herregud, skjønner meg ikke på folk jeg...

Har ikke så mye å si nei, når man er vikar...Er selv vikar og har en kontrakt på 7 mnd hvor 6 av dem er prøve tid.

 

Nei, har ikke funnet noe annet ennå. Men tenker på heller å begynne på skolen da. Men det må bli privat da. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre...

 

Driver å lurer på om jeg skal ta opp engelsken min på nytt gjennom Nki eller noe... Mangler det på vitnemålet av en eller annen snå grunn. Tok generell studiekompetanse i år (06/07) men fikk ikke engelsk karakteren min. og så fikk jeg vite etter at jeg hadde vært på ferie at kontoret var bare oppe en uke etter skole slutt og den uka var jeg jo i Danmark. Gjett om de skal få høre når de åpner nå i høst. Og så strøyk jeg i norsk bokmål eksamen... Ikke har jeg fått noen grunn på det og jeg er VELDIG nøye med hva jeg skrive... Så de skal får høre så det suser. Kommer jo ikke inn på sykepleien pga dem...er skikkelig irritert..alle planene min gikk rett i dass kan man si...

 

Håper å finne noe annet i mens da. Ikke lett siden jeg ikke har alt.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...