Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Hvilke er fine/stygge og hvorfor? Utrolig gøy med navn. Jente: Emine Amine Mailen Madelen Marina Helene Jane Carina Marlene Ina+? Ine+? Gutt: Eirik Christian Stian Emilian Chrisander (helt i orden å ikke like navnet) Henning Nikola (riktig skrevet ingen s eller i)
StorkeMammaen Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg syns Emine - er nydelig Amine - er søtt Marina - er fint Helene - er ok Eirik - er flott Henning - er flott Liker ikke di andre navnene, desverre.
prebs Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Liker veldig godt: Helene Eirik Christian Stian går også an. Ellers var det ikke min stil. Tror jeg har en litt konservativ navnestil, liker best de klassiske og litt brukte navnene. Men jeg er glad vi er forskjellige, ellers hadde det blitt kjedelig, gitt! Og ja, utrolig gøy med navn!
Mooncake Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Liker guttenavnene bedre enn jentenavnene. Liker: Helene Eirik Christian Stain Henning Jeg liker norske "klassiske" navn fra "før 80 tallet'". Emine & Co blir for søtt. Chrisander, Nikola, Ine, Carina og Madelen liker jeg ikke.
Vannmann35 Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Jente: Emine - eminent - virker oppkonstruert Amine - liker best Amina Mailen - småharry + virker litt halvt Madelen - os av 80-tall Marina - der man legger til med en båt + norsk glamourmodell Helene - Rask... helt greit navn ellers Jane - 80-tallet igjen Carina - huff! Harrynavn, har noe med den jeg har møtt som het det Marlene - tja, ikke noe glad i Lene-biten.... Ina +? - rånete jente på skolen Ine+? - litt for kort og søtt Gutt: Eirik- fint, men liker best Erik Christian - fint og klassisk Stian - liker ikke Emilian - liker ikke - for femi Chrisander (helt i orden å ikke like navnet) - virker oppkonstruert Henning - fint og stødig Nikola (riktig skrevet ingen s eller i) - harry hvis man er norsk - Nikola Antonsen.....
Koala *g07* Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Emine - nei.. hva er det ?? Amine - nei ! Mailen - hvilken mail? Madelen - greit Marina - ikke min greie Helene - litt for mye Helene Rask, men fint navn Jane - greit Carina - ikke min greie Marlene - greit Ina - nei Ine - bedre Eirik - nei heller Erik Christian - fint, men velbrukt Stian - fint, ikke så mye brukt lenger Emilian - litt for pop for min del.. Chrisander - grøss.. Henning - ikke min greie Nikola - Rikola?? Vondt i halsen?? Må tenke litt på mobbing også synes jeg når man skal navngi barna.. Men det er nå meg da...
Maiamamma Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Ikke mange av disse som faller i smak hos meg, nei! Helene Eirik Christian Nikola -fint, men er ikke Nikola et jentenavn?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Emine er fint, men hva med Emeline? Det synes jeg er nydelig Eller Malin? Har selv en gutt som heter Stian, så det er å anbefale :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå