Gå til innhold

Får man bytte ting på ikea uten kvittering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor kjøpte noe vinglass til oss. Men har kjøpt feil type og vi har ikke kvittering. tror dere det går å få byttet?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi fikk byttet en lampe uten ihvertfall...

Skrevet

Tror ikke det......men har aldri hatt det problemet.

Skrevet

Vi fikk ihvertfall ny overmadrass uten kvittering :) (Sto at den kunne vaskes på 60, jeg vasket den på 40, men den krympet noe sinnsykt alikevel...)

Skrevet

Jo det tror jeg. Hørte tom om ei som ved en feiltagelse fikk byttet en sofa der som visstnok ikke var kjøpt der en gang :DDD Løp nå mens sommervikarene er der.

Skrevet

Ja, det går stort sett bra. Men du har ikke krav på det, så smil og smisk - Slependen heller enn Furuset forresten.

Annonse

Skrevet

ja, men du får ikke pengene tilbake, du får tilgodelapp. Hvis du ikke kjøpte det på ikeakort, da godskriver de konto. Har gjort det ihvertfall 10 ganger, tar aldri vare på kvittering

Skrevet

Jeg ville sagt motsatt... He he! Sikkert veldig individuelt! Syntes egentlig de generelt er veldig greie på Ikea. Papirposen min revnet sist jeg var der, da kom ei løpende med ny pose. I det samme tar jeg tak i en vannkanne, som jeg hadde lagt en glass-ting i, den fyker avgårde og går i tusen knas. Hjelpes, det var pinlig. Men hun ene løp avgårde og fant en ny til meg, en annen sto og beroliget meg om at det gjorde da ingenting!

(ble litt utenfor tema dette, men det er jo viktig å fortelle om det positive man opplever også, ikke bare det negative :D)

Skrevet

Jeg jobber i bytteavdelingen på Ikea, og å si "løp mens sommervikarene er der" er nok ikke så mye vits i.. Regler er regler, og systemet er ganske sikkert..:D

Man får penger hvis man har kvittering og tilgodelapp hvis man ikke har kvittering.. Man må ALLTID ha med varen, og hvis varen ikke kommer opp på skjermen når den registreres og man ikke har kvittering, så får man ikke tilgodelapp.. for da finnes ikke varen i sortimentet.. så hvis noen har fått bytta en sofa som ikke er fra ikea så er det veldig godt gjort, det skal ikke være mulig =)

Har man kvittering får man penger selv om varen er gått ut, for da ser vi jo at varen er ikeas.. og alle ikeavarer er stort sett merket med ikealogo :)

Ellers er ikea absolutt ikke vanskelige.. om varen er pakket opp, ødelagt eller feil farge så betyr det ingenting.. bare den ikke er brukt.. madrasser er det spesielle regler med og vi tar ikke inn blomster.. :)

Hilsen en ikeaansatt ;)

Skrevet

NEI!!! Skulle bytte 60 dørmatter i fjor som ikke holdt mål. men sjefen hadde rotet bort kvitteringen, så vi fikk ikke byttet dem :-( Var ingen mulighet om vi ikke hadde kvittering fikk vi beskjed om

Skrevet

Det er ikke sant! dere skulle fått en tilgodelapp! Med mindre de var gått ut av sortimentet i mellomtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...