Gå til innhold

oppgitt...

kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Tok en g-test, den var negativ. Jeg trodde virkelig jeg var gravid, hadde alle symptomene. Til og med areola har blitt kjempestore ommørke, og tempen er skyhøy. Så en svak skygge på CB der streken skulleha vært og trodde det en stund var streken som begynte å komme til syne, men nei da, det gjorde den ikke. Hadde skikkelig på følelsen at vi skulle få klaff nå, og da jeg mista følte jeg at jeg kom til å bli gravid igjen om ikke så lenge...har vært kjempeoptimistisk. Men nå føler jeg at det aldri kommer til å skje... går inn i min 28pp, og føler at for hver pp blir sjangsene mindre...

skulle ønske det var en måte jeg kunne vite om dette kom til å skje oss, at vi skal klare å få egne barn eller ikke, for da kunne vi i det minste ha gått videre med livet. Hvis ikke kanvi kansje reise jorden rundt eller prøve å bo i nytt land. Føler jeg legger alle drømmer til sides fordi jeg 'kansje blir gravid'...Hvor lenge skal vi egentlig holde på med denne prøvingen?

Fortsetter under...

Å Kirsty....jeg skjønner godt hvordan du har det med å sette livet på vent fordi du kanskje blir gravid. Men hvis du vil reise jorden rundt eller flytte til et annet land, skal du jo bare gjøre det! Folk blir gravide og føder andre steder i verden også, så det ville jo ikke vært noen katastrofe, uansett har man jo alltids returmuligheter!

Men du står vel i IVF kø, gjør du ikke? Mener å huske det, men tar kanskje feil....

For oss er det bryllupet som har blitt skjøvet fremover i tid pga mulig graviditet, men nå har vi iallefall bestemt en dato (sept 08) og skal bestille kirke og selskapslokale. Håper jo at jeg blir gravid og føder før den tid, men vi får se. Det går jo an å utsette bryllup også...

Lykke til!

*klem*

Ja reiser jeg jorden rundt blir det dårlig med fertilitetsbehandlinger...og tenk om jeg blir gravid på reisa? Hvordan skal jeg få TLC da? Og medisiner... Er jo ikke synd på meg da siden jeg bodde i England i 7 år...men jeg er bare 30 år og vil ikke kaste bort mine år som ung voksen på å sitte her og vente...Jeg vil speede opp tingene litt. Tror jeg bør be om å få prøve pergo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...