Gå til innhold

Mest sannsynlig mistet igår...


spent08

Anbefalte innlegg

Jaja.,da sitter jeg her og forbereder meg på det verste....har hatt en del brun uflod i et par dager nå, og igår var jeg på legevakta...der fikk jeg beskjed om å kontakte lege idag hvis det forverret seg, og gjorde det idag formiddag....der fikk jeg beskjed om at jeg mest sannsynlig var i starten av en SA......imorgen skal jeg til gynekologosk for evnt utskraping...hvis de ikke finner liv der likevel imorgen da....trodde ikke det skulle føles så ille...er helt tom inni meg og bare trist.....var nesten 9 uker på vei nå.....

Flere som kan dele opplevelser rundt dette med meg?...Blir en lang kveld og natt og vente til imorgen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei dette var trist å høre.. jeg trodde også at jeg mistet da jeg var 7 uker på vei,men mistet den ene tvillingen da.. og den andre i uke 14.. det erveldig bra at du får komme på ul. de ville ikke ta inn meg.. er ikke så mye annet å gjøre enn å vente,men jeg prøver å tenke sånn at da veit jeg at jeg kan bli gravid.. ikke så mye trøst for deg nåkanskje,men etterhvert så kan det hende du tenker sånn. er 2 mnd siden jeg mistet nå.. vi prøver på nytt igjen nå... masse lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...