Gå til innhold

Definisjon; "kjærlighetsbarn"

Gjest anouschka with Love

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på lunsj med to venninner i dag, og hun enes baby på 3 mnd.

Hun spurte om jeg ikke syntes det var vanskelig å tenke på aty dattera mi blir født med en stemamma med en gang. Så plumpet hun i salaten når det datt ut: "Nei, hun er jo ikke akkurat noe kjærlighetsbarn" *stillhet*, jeg kjente virkelig på hvor flau hun ble. Svarte at "Det er nok lettere siden vi ikke har så lang historie sammen, pappaen og jeg." Vi rakk ikke så veldig mye mer enn 7 dater.

Inni meg så tenkte jeg, jo faktisk selv om hun ikke mente å si det på den måten så har hun litt rett i at vi var ikke kjærester i lang stund, han elsket meg ikke etter den korte tiden, men lille jenta mi er beholdt av kjærlighet. Jeg valgte livet, spiren til alt godt, håpet, troen, den universale kjærligheten.

Noen der ute har satt samfunnsnormene, skapt tabuene, skammen, tross dette valgte jeg å følge intuisjonen min. Du min lille prinsesse er velkommen til verden og JA du er et kjærlighetsbarn :-).

Mamma elsker deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer på den, barna våre er like mye kjærlighetsbarn som noen annen er:)

Skrevet

Enig anouschka & prinsessa!

Fysj, venninna di burde bli veldig flau over sine utalelser!!

Hvem har rett til å si hvem som er kjærlighetsbarn eller ikke! Definisjonen kjærlighetsbarn er ikke noe hollywod klisje om to mennsker som elsker hverandre høyt i lang tid og lager barn under stjernene lever lykkelig alle sine dager.

Kjærlighetsbarn er barn som er elsket høyt og ønsket velkommen!

Alenemødre som venter barn kan barnet like mye blitt laget av kjærlighet mellom to mennsker unfangelses natten/dagen ;)

STOLT AV ALENEMØDRE! Vi har noe å motbevise trangsynte nordmenn som tror de vet hvordan vi har det og hvordan vi havnet i denne situasjonenen og at "de aldri kunne havnet i samme situasjon", det er fort gjort å havne i denne situasjonen.

Så alle dumme venninner/familie kan tro hva de vil. Våre barn er like mye ønsket som alle andre barn! Kansje til og mer enn andre barn, for mange av oss måtte ta et valg om å ikke velge abort og beholde nurket selv om vi vet at det er hakket tøffere å være alene mødre enn for andre som ikke trengte å ta det valget for de får støtte av mannen.

Kos dere med KJÆRLIGHETSBARNET i magen som elsker deg og blir elsket av deg!!

Skrevet

Huff ! Føler at alle tror at vi er så uheldige fordi vi blir alenemødre....For meg kunne det ikke ha vært mer positivt;)

Jeg leser så mye om dårlige forhold her inne på BIM og jeg er så utrolig glad for at jeg ikke er i noe slikt forhold. Jeg er nemlig alt for selvstendig..he,he....liker å klare ting selv, kunne bruke tiden min som jeg vil og er avhengig av å kunne trekke meg tilbake og få ro og nyte eget selskap:)

Barnefaren og jeg var ikke noe par. Traff han på byn, og vi var litt på kino og ellers møttes vi på byn og danset og koste oss:)

Graviditeten var overhodet ikke noe som var planlagt. Men da jeg fant ut at jeg var gravid, ble jeg egentlig glad - jeg har nemlig lyst på barn, men ikke noe forhold:) Jeg føler at jeg har mye å tilby, og babyen kommer til å bli høyt elsket:)

Barnefaren har jeg for tiden ikke noe kontakt med, men har ikke hørt noe negativt fra han..Hvis han etterhvert finner ut at han vil være del av vårt barns liv, så skal han få lov til dette, men ellers så klarer vi oss veldig fint:)

Høres kanskje egoistisk ut for noen, men jeg tror at jeg og den lille som er i magen min kommer til å få det kjempefint. Jeg er en aktiv person, som liker å finne på ting utendørs, har masse venner og familie rundt meg, og jeg kan tilby stabilitet, ro og masse kjærlighet. Jeg har også flere dyr, og bor landlig til, så barnet vokser opp i fine omgivelser og med familie og venner som har barn i lav alder, så jeg tror det kommer til å bli veldig bra.

Det er jo nok av barn som er skilsmissebarn, og opplever vondt tid med tanke på dette. Da sier ingen noe....

Vi hever oss over dette "folkesnakket", og vet at vi kommer til å bli kjempegode mødre:) Kanskje noen faktisk er misunnelig på oss også?:)

Jeg har iallfall bare gode tanker rundt det at jeg nå blir alenemor - så får alle andre tenke det de vil!!

God helg til dere alle:)

Skrevet

God helg jenter!! Barna våre er beholdt av sterke mammaer! Ingen tvil om at de er elsket :-D

Skrevet

Barnefaren og jeg var ikke noe par. Traff han på byn, og vi var litt på kino og ellers møttes vi på byn og danset og koste oss:)

Det var kanskje ikke det eneste dere gjorde?

;)

Uansett, lykke til med knøttet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...