happybirthday Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Vi har fra Ikea. Brukte det til forrige mann og har tenkt å bruke det til nestemann vi venter om få uker.Funker greit det. Kostet jo heller ikke så mye, og tar ikke store plassen. Sist hadde vi så lite bad at vi hadde det over toalettet. Også nå har vi lite bad. Men har tenkt å ha stellebordet på det andre badet som vi bruker som vaskerom, siden hovedbadet er nyoppuset med fliser som vi ikke ønsker å borre i og risikere å ødelegge membranen under.
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Har fra Ikea. Er fornøyd med det.
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Har det fra brio, har ikke brukt det enda.. termin om 6 uker :-) men vi synes det virket mer solid enn dem andre vi tittet på. Og det er fine hyller i det også. God plass til masse ting. Vi kjøpte vårt i sverige og prisen var 1599 kr
Krøvvel Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2007 Takk for svar! Synes også det fra Brio ser mer solid ut, det koster jo mye mer og da. Det tåler jo en unge som begynner å bli stor.
happybirthday Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Vil bare kommentere det du sier om at Brio sitt tåler en litt større unge. Min erfaring er at så snart babyen har blitt litt større, så syntes jeg det faktsik var enklere å skifte i fanget eller la babyen stå under stellet. Nå var mine tidlig ute i motorikken, men hører flere har sagt det samme. Så for oss så er det bare de første månedene (halve året? Husker ikke helt) vi hadde bruk for stellebord.
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Tenkte bare jeg skulle melde at jeg har to på Ikea stellebordet av gangen. Tilsammen er de vel rundt 20kg. og det går helt fint. Så det tåler en stor unge om det er festet riktig i veggen.
mockis me Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Vi har det fra BRIO. Elsker det og det tar jo heller ingen plass! vi bruker det faktisk enda(!) og han blir 3 i okt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå