Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Hei! Håper noen her kan svare meg.Har noen av dere brukt cb å fått en skyggestrek?Spurte samboern også og han såg også skyggestreken. Har dere i så tilfelle vært gravid eller er det bare en defekt test?
mulder Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Hei! Sniker meg inn fra 3. trimester jeg Vil ikke gi deg falske forhåpninger, men jeg hadde også bare skyggestrek og nå er det 8 uker til termin Lykke til
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Det eneste som er viktig er om du kan se om det er en farge på den. Og ikke grå. Men man skal aldri si aldri=o) Prøv å da en CB digital...=o) Den kan jeg gå god for...Testet pos med den en uke etter EL=o)
prusiluscan Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Tusen takk for svar.Har sendt samboer på apoteket for å kjøpe cb digital.Jeg tok ikke testen med morgenurin.Så jeg skal ta ny test i morgen tidlig. Jeg synes at der er antydning til farge på streken,men det kan jo bare være ønsketenkning.
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 =oD... Får håpe den er pos da=o) og det tror jeg den nok er... Kan vel også si at jeg testet med den CB digital med ettermiddagsurin...hehe...Klarte ikke å dy meg, men trodde jo den skulle bli neg siden det var for tidlig da...=o) Ble jo veldig glad for at den ble pos da... Lykke til...Skal krysse fingrene litt ekstra godt=o) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå