hoppla Skrevet 26. juli 2007 #1 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg og samboeren min har i ett år prøvd å bli gravide, uten hell. Ettersom månedene har gåttt har jeg blitt mer og mer nærvøs for at noe er galt med meg, så jeg bestillte meg time hos gynekolog. Forklarte henne situasjonen, og hun sjekket meg med ultralyd, og tok undersøkelse. Hun fortalte meg at alt så bra ut, bortsett fra at jeg hadde hjerteformet livmor. Men hun sa at dette ikke hadde noe med min fruktbarhet å gjøre, men at det kunne resultere i ett eventuellt for tidlig født barn. Hun tok blodprøver av meg, og skulle kontakte meg hvis hun fant noe galt ved disse, noe hun ikke har gjort. Hun sa at neste skritt var at samboeren min eventuelt tok en sædpøve, eller så kunne hun da som siste løsning tilby røntgen. Flere måneder har gått etter dette, og her sitter jeg igjen med mensen! Noen som vet om hva de ser på disse blodprøvene?de var jo bra. Og hva er det de kan se på denne røngten som de ikke kan se på ultralyd? Har prøvd å finne info om hjereformet livmor, men det står så forskjellig. Påvirker dette min fruktbarhet? Hun sa at det gjorde det ikke, men har jo lest det. Blir mye spørsmål dette, men håper noen tar seg tid til å svare meg. På forhånd, Tuusen takk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9923136-hjelp-s%C3%A5-forvirra-noen-som-vet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 26. juli 2007 #2 Del Skrevet 26. juli 2007 Så lenge du ikke har hørt noe ang. blodprøvene er de helt sikkert bra. Det er nok på tide å sjekke sæden til mannen din (30% er ufrivillig barnløse pga. dårlig sædkvalitet). På røntgen kan de sjekke om egglederne dine er åpne eller ikke, det kan ikke gyn. se på UL. Hilsen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9923136-hjelp-s%C3%A5-forvirra-noen-som-vet/#findComment-9927445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå