Gå til innhold

8+3 - kvalmen går sin vei :)

Miraluca

Anbefalte innlegg

De to siste dagene har eg vert kvalmefri, noe som er ganske utrolig etter flere uker der eg har vert kvalm hele dagen. Feira litt igår med en pin-up is, mest fordi eg ikkje har klart å få ned noe som har med melkeprodukter i det siste.

Magen viser fremdeles ikke, annet enn oppblåst, men gleder meg til å få skikkelig babymage.

Eneste som setter en liten demper på gleden er at eg har ganske mye vondt i magen, kjennes ut som noen driver å stikker meg med kniver på ene siden nede i magen. Smertene stemmer ganske greit overens med det en beskriver som at livmorbåndene strekkes, så eg beroliger meg selv med det, og har ennå klart å unngå hysteriske telefoner til lege. Tror uansett ikke det hadde hjulpet stort, ettersom alle rundt her er på sommerferie for tiden... ellers tror eg nok luft i tarmene kan få skylden for en del av magesmertene >< ganske ubehagelig, men..det er nok ganske uskyldig òg.

Gleder meg til å komme over til 2.trimester, dette trimesteret her er nok det skumleste, ihvertfall for en som aldri har vert gravid før. Ble nødt å stoppe en stund å lese på 1.trimester forumet - ble rett og slett vettskremt av alle skrekkhistoriene. ikke noe bra lesning for en gravid forvirra knott full av hormoner nei :)

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Jer er nå i uke 7. Kvalmen min startet i uke 6. Bare en uke men det er lang tid å ligge i fosterstilling og henge over do. Har vært gjennom det før. I begge svangerskapene spydde jeg til uke 16, men med nr to var jeg kvalm resten av svangerskapet. Er sykemeldt ut neste uke. Kjenner kvalmen kommersigende meden gang jeg er trøtt. Men heldigvis blir det bedre. Håper på få det som deg denne gangen at den forsvinner om en ukes tid.

lykke til videre i svangerskapet.

oht-76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...