Gå til innhold

3. trimester er jo rene fødestuen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kvalifiserer endelig til å kalle med 3.semestergravid nå, men der er det jo bare fødsler på gang. Virker ikke som det er mange i uke 29-36 der. Oktoberklubben er jo også litt laber på aktivitet, sånn at det er ikke så mye plass til oss som er i 3. trimester, men som ikke er fødeklare. Ja, ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skriver under på det ja! litt kjekt å lese fødselshistorier også, men kan jo bli litt i overkant mye for oss som fremdeles har noen uker igjen.....tror de andre er på ferie jeg:)

Skrevet

hehe er med på dette ;) er uke 29+2 og heller ikke fødeklar. Men manblir ganske misungelig på de som har kommet så langt da. Gleder meg til oktober da har jeg kommet så langt jeg og...

Skrevet

signerer signerer! vi får lage vår egen lille klikk der inne kanskje;o)

29+0 i morgen jeg

Skrevet

Huff ja... Føler meg ikke helt hjemme der inne og vurderer å ha bimfri ett par måneder til jeg er fødeklar:)

Skrevet

Haha, tenkte akkurat det samme. Hadde gledet meg litt til å komme over til 3. trimester, men jeg har jo fortsatt lenge igjen av svangerskapet. Da kom jeg til å tenke på denne siden. Kanskje det blir litt mer aktivitet her da? :)

Skrevet

Så enig med dere. Tenkte akkurat på det samme :-)

Jeg er 30 uker, og føler jeg har leeeenge igjen..

Skrevet

Helt enig! Jeg føler meg heller ikke helt hjemme på 3. semester. Jeg er i uke 31 og føler jeg har lenge igjen enda! Godt vi har oktoberklubben :)

Skrevet

Jeg føler det også sånn, er første dag i 3 trim...

Skrevet

Jeg er enig i at det er mye fødselsprat på 3. trimester. Mange som går på overtid og som klager på maserier. Gledde meg til å komme til 3. trimeser jeg også, men er mest fødeklare damer der jah... Men i motsetning til dere andre føler jeg det nærmer seg veldig! Jeg er ikke fødeklar enda, men syns tiden bare flyr, og plutselig er det bare 10 uker til termin. :-)

Skrevet

hihi,lag terminklubb for oss der inne jeg da;O) ilag med novemberne;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...