Maja☆ Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Hei Intensity Det tar alt fra mellom 10-16 dager. Egget vil ikke klare å feste seg hvis det er kortere enn 10 dager fra eggløsning til mens. Lurer du på om du er gravid? Nå ble jeg nysgjerring her...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 På pernille.info står dette: Hos de aller, aller, aller fleste kvinner entrer det befruktede egget livmoren 4 dager etter eggløsningen. Det svever rundt en stund og leter etter en fin plass å slå seg ned på før det fester seg 6-8 dager etter eggløsning.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 10-16 dager hørtes litt drøyt ut:) har lest andre steder at det er 3-9 dager det tar jeg tror pernille har gått utifra de gamle snart mamma bøkene. i de nye er det endret til 3-9 dager.
Maja☆ Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Les på denne linken du; http://www.pernille.info/lutealfase.htm Der skal alt stå...
It's all about me Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2007 Maja Det er jo lov å håpe, men tiden får vise når lillegutt blir storebror ) Du da, hva gjør du her inne på Bli Gravid????? ) Klar igjen allerede?
Maja☆ Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Håper jo da. Hadde vært litt greit å komme igang igjen. Var så koselig å gå gravid også elsker jeg å være hjemme med Simen. Vil ikke tilbake i jobb igjen. Du må si ifra hvis det skjer noe da...
It's all about me Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2007 Mmmmm ja, savner å gå gravid. Hadde et svangerskap uten en eneste plage så krysser fingrene for neste gang blir like bra også. Men du får nok en fulltreffer før meg, har prøvd ganske lenge nå. Har kommet helt ut av tellingen hvilken pp jeg er i. Si ifra når det klaffer da, og lykke til )
Dizzie_mortil3 Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Dag 6-10 er de dagene som gir best sjanse for vellykket svangerskap, med dag 8 som en absolutt topp. I forskning har man registrert at egget kan feste seg faktisk så sent som dag 18, men da endte det i tidlig spontanabort. Hvis egget fester seg senere enn dag 10, øker risikoen for spontanabort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå