Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er nå i pp 16, det går noen tanker til min mor og far som prøvde i 18 år før jeg dukket opp og det uten pergo og prøverør. Merkelig hvordan det kunne skje, når mor og far begge var passert 40. Man skulle trodd kroppene deres var mere klare for et barn da de var yngere, men den gang ei.

Annonse

Vi har prøvd på nr 2 i nesten 2 år nå. Vi har ei fra før som ble til på første forsøk.

Skal til utredning på Rikshospitalet en gang i høst for å se om noe er galt - håper egentlig jeg slipper det og at jeg er gravid innen timen der..., men samtidig orker jeg ikke mer prøving nå uten at det gir resultater - så det skal bli godt å få det sjekket opp. Merker det tærer virkelig på psykisk med avslag etter avslag når mensen - som normalt - dukker opp...

Vi har vært prøvere siden mars 2005. Er 27pp for jeg har hatt 3 sa og har ikke telt med de pp'ene jeg var gravid, så dermed 'bare' 28pp :-)

Skal igang med ivf til våren, vi vil bare prøve litt til selv først siden vi klarte det selv i vår... vi var på forsamtale i april.

Annonse

Vi har prøvd på nr 2 siden november 06. Har en gutt som bletil på første forsøk, men litt vanskeligere nå ja:(

Prøver akupunktur nå, har vært på 1 behandling, skal ha tilsammen 4-5.

Ser vi ikke har prøvd så lenge, men oppgittheten er ikke mindre for det...... Har så sinnsykt ustabile sykluser etter poden kom. Alt fra 23-32 dagers syklus. Tar el-tester også denne pp.

All ære til dere som har prøvd så lenge!!! Krysser fingrene for oss alle sammen jeg:) xxxxxx;)

Vi er i 17. pp nå, og har prøvd siden mai 06. Beggynner å bli litt oppgitt igjen, etter en periode hvor jeg har takla nederlagene ganske bra. Var i gang med utredning i vår, som jeg føler har stoppet opp litt, med beskjed om at alt tilsynelatende er bra. Blir nok en telefon til gyn igjen, som har lovet meg Pergo hvis ingenting har skjedd i løpet av sommeren..!

Ønsker alle her inne så inderlig lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...