Evab Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Opplever nå det jeg tror omtrent alle gravide opplever i begynnelsen av svangerskapet.... kvalme! Er kvalm hele dagen, og synes ingen av de rådene jeg har fått fra venner og kjente hjelper. Er det noen av dere som har noen råd å gi til oss som er kvalme? Alle forslag mottas med takk.
Beama Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Småspis kjeks eller noe jevnt og trutt gjennom hele dagen.. drikk masse=) Hvis ikke kan du prøve ingefærte eller rett og slett fersk ingefær... det stilner kvalmen litt hos noen.. tror kanskje du får det i tablettform også. Ellers så finnes det noe som heter seaband som skal hjelpe. Noen tar også reisesyketabletter=)
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 seaband funker på meg som bare det...nå kan jeg kansje begynne å se lyst på ting igjen...var skikkeli uvell før jeg kjøpte disse...
Evab Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2007 Er Seaband en slags reisesyketablett? Får man kjøpt det på apoteket?
Beama Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Er vel ett slags armbånd som man får på helsekosten=) http://www.seaband.dk/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå