Gå til innhold

har dere kjøpt vogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi kjøpte Teutonia Mistral for en mnd si pga lang leveringstid. Fikk den siste de hadde på lager fordi de ikke visste om de klarte å få inn nye til oktober, så er nok stor forskjell fra butikk til butikk ang leveringstid og slikt, men betyr jo litt hva type vogn du skal ha og sikkert. Er hvertfall kjempefornøyd med kjøpet og gleder meg til å ta den i bruk. Nå står den klar til bruk på barnerommet!:)

Annonse

har emmaljunga fra førstemann men den kjøpe jeg brukt den gangen, og hadde jo veldig lyst på en ny vogn, så har kjøpt meg Boss elegance for den var bare så søt og liten og lett, så det blir "bil- og farte"-vogna mi så har jeg emmaljungaen hjemme, er jo mye større å bedre plass i når lille nurket skal ligge ute slik at jeg får pose i den. Men gleder meg til å ut å trille nå ja. Står klar til bruk ;)

har stor bil vi=) kjøpt oss ny nå som nummer to kommer=)får den i dag=) hehe

skal ha simo kombi vogn vi- liker simo vognen så godt=) hadde det sist og var kjempe fornøyd..

får vel bestille den når vi kommer fra ferie=)

Ble brio kombi 2008 mod. på oss:D

Mørkgrå med sort understell<3

Jo mer jeg ser på den jo mer fornøyd blir jeg!

Både jeg og typen er høye, så er veldig fornøyde med at man kan justere håndtaket så høyt:D Og liker de store grove hjulene, blir jo mye vinter trilling på oss med oktober barn;)

Har også en 3 hjuls-sportsvogn som vi kan låne når vi ønsker det (min søsters) nesten aldri blitt brukt;) Så Nå bare gleder meg meg til å kunne begynne å trille;)

vi har kjøpt emaljunga city cross kombi-vogn, tenkte det var like greit å kjøpe først som sist, så har vi den i hus itillfelle-rottefelle! :)

er veldig fornøyd m vognen så langt (prøve-trillet hjem fra butikken) og har hørt mange som er stor-fornøyde med city-cross- vognene! :)

Vi har kjøpt en pent brukt simo kombi duo vogn som er mørkeblåd utenpå og lyseblå inni med masse feite sauer inni:) hihi.

Syns den er utrolig flott i å med at hjulene er så godt egnet til vintertrilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...