Gå til innhold

har dere kjøpt vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bestemt oss for hvilken vogn vi skal ha, men har ikke kjøpt den enda- var vist ikke mer enn 1 mnd vente tid på vognen..

litt usikker på når vi bør kjøpe vognen..

når kjøper dere vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fordi vi ville ha Emmaljunga-vogn. Har kjøpt City cross med city bag. Men den er i butikken fortsatt, vi henter den ikke før i september en gang.

Skrevet

Vi har kjøpt Simo vogn, alt klart =)

Skrevet

Vi har kjøpt svart simo duo, kommer i august engang.

Skrevet

Vi har kjøpt Brio kombi.

Vi bestilte den for tre uker siden, for butikken sa at det KUNNE ta nesten to måneder før den kom. Men det tok visst bare en uke. Har latt den stå i butikken i to uker, og hentet og betalte (og monterte) den i går. Hurra!

Skrevet

ja vi har kjøpt vogn. emmaljunga duo edge;) sort carbon.. rå fornøyde;)

Skrevet

Vi bestilte vognen og fikk den igår! Qunney freestyle. Gleder meg til å få jenta vår i den:-)

Hvilken vogn skal dere ha da Neetamor21?

Skrevet

Vi har Simo bagvogn etter storebror, så vi slepp å kjøpe denne gongen. Gleder meg til å ta den fram igjen!

Kjøpte den forresten då eg var i veke 18 med storebror... :o)

Skrevet

her er alt i hus:) har helt sort teutonia spirit s3,knall fornøyd

Skrevet

Emmaljunga City Cross her..jo mer jeg ser på den, jo mer fornøyd blir jeg;)

Skrevet

vi har kjøpt emmaljunga smart duo. vi fikk den siste på lageret! veldig fornøyd med den:)

Skrevet

Vi kjøpte Teutonia Mistral for en mnd si pga lang leveringstid. Fikk den siste de hadde på lager fordi de ikke visste om de klarte å få inn nye til oktober, så er nok stor forskjell fra butikk til butikk ang leveringstid og slikt, men betyr jo litt hva type vogn du skal ha og sikkert. Er hvertfall kjempefornøyd med kjøpet og gleder meg til å ta den i bruk. Nå står den klar til bruk på barnerommet!:)

Skrevet

Jepp, har kjøpt og hentet den. Emmaljunga City Cross. Termin først 8. oktober, men jeg fødte litt tidlig sist og tenkte det var greit å ha den i hus.

Skrevet

har emmaljunga fra førstemann men den kjøpe jeg brukt den gangen, og hadde jo veldig lyst på en ny vogn, så har kjøpt meg Boss elegance for den var bare så søt og liten og lett, så det blir "bil- og farte"-vogna mi så har jeg emmaljungaen hjemme, er jo mye større å bedre plass i når lille nurket skal ligge ute slik at jeg får pose i den. Men gleder meg til å ut å trille nå ja. Står klar til bruk ;)

Skrevet

Vi kom over en veldig pen og svært lite brukt (baggen var faktisk ubrukt) vogn i uke 25, så vi kjøpte den da.

Skrevet

jeg har emmaljunga duo edge fra før+en quinny freestyle..så denne gang har jeg kun kjøpt en bag til quinny freestyle...grei vogn å ha på farten den..ikke så grisetung som emmaljungaen inn og ut av bil;O)

Skrevet

Har en Simo Kombi som vi kjøpte på salg i juni..

Skal også kjøpe en Quinny Zapp som vi kan feste bilstolen vår på ;) Blir litt lettere enn Simo'n ut og inn av bilen hele tiden... (Har liten bil så må av med omtrent alt utenom hjula :P

Skrevet

har stor bil vi=) kjøpt oss ny nå som nummer to kommer=)får den i dag=) hehe

skal ha simo kombi vogn vi- liker simo vognen så godt=) hadde det sist og var kjempe fornøyd..

får vel bestille den når vi kommer fra ferie=)

Skrevet

Ble brio kombi 2008 mod. på oss:D

Mørkgrå med sort understell<3

Jo mer jeg ser på den jo mer fornøyd blir jeg!

Både jeg og typen er høye, så er veldig fornøyde med at man kan justere håndtaket så høyt:D Og liker de store grove hjulene, blir jo mye vinter trilling på oss med oktober barn;)

Har også en 3 hjuls-sportsvogn som vi kan låne når vi ønsker det (min søsters) nesten aldri blitt brukt;) Så Nå bare gleder meg meg til å kunne begynne å trille;)

Skrevet

vi har kjøpt emaljunga city cross kombi-vogn, tenkte det var like greit å kjøpe først som sist, så har vi den i hus itillfelle-rottefelle! :)

er veldig fornøyd m vognen så langt (prøve-trillet hjem fra butikken) og har hørt mange som er stor-fornøyde med city-cross- vognene! :)

Skrevet

Bugaboo Cameleon grå/svart her. Veldig fornøyd!

Skrevet

Vi har kjøpt en pent brukt simo kombi duo vogn som er mørkeblåd utenpå og lyseblå inni med masse feite sauer inni:) hihi.

Syns den er utrolig flott i å med at hjulene er så godt egnet til vintertrilling.

Skrevet

emmaljunga city cross. Hørte det var brann i fabrikken, så var like greit å kjøpe den med en gang. Den er veldig fin! =) har lyst å kjøpe en quinny eller en lettere vogn til å ha med på farten, men vi får se hvordan det blir når hun kommer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...