Gå til innhold

Herregud!!!8 dager igjen....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skal prøve å sysselsette meg mest mulig framover...får besøk neste uke da....så får litt andre ting å tenke på....så skal jeg prøve å kjøre opp til bil også....endelig fått somla meg til det...hehe...

så skal jeg pusse opp litt hjemme...

så skal nok gå bra :)

bare så rart å tenke på at tiden faktisk nærmer seg nå....

har ei venninde som også hører til her da...hun skal ha innsetting uken før meg...faktisk så er jeg mer spent på hennes vegne....

siden det er hennes 2.fryseforsøk...

Krysser fingrene for at alle gode ting er 3 for hennes del...unner henne at det skal lykkes nå :)

Hei mysil:)

Så spennende at du er i full gang, jeg følger nå litt med på deg..hehe....skjønner godt at du er spent og litt nervøs nå!! Jeg skal krysse alle fingre på at det klaffer på første forsøk for deg- det hadde vært så bra!!

Vi driver nå å venter på at sommerferien skal ta slutt sånn at vi vet litt mer hva vi skal i gang med. Vi har bestilt time til akupunktør også nå- kanskje de kan få forbedret den elendige sædkvaliteten litt- det hadde vært supert! Gleder meg hvertfall veldig til å få sende inn søknad til st. olavs- hvis vi får det noen gang da...hmm- ting tar tiiid!!

Klem fra Bella

hei bella :)

lenge siden sist....

håper virkelig at det ordner seg for dere også...

du har ikke tenkt noe på å kontkte denne dr. purvis i oslo da?

hørt om flere med dårlige å få svømmere som har vært i kontakt med ham og fått hjelp :)

men jeg vet ikke hva det evt koster da??kan jo høre litt rundt om du vil...

ja tiden går fryktelig sakte i starten...men skikkelig fort når en først kommer i gang...

håper det ordner seg med søknad og sånn...

skal krysse alt jeg kan for dere

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...