Gå til innhold

Til ivfm/lillegutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for fyldig svar! Nå ble jeg kjempeglad!!

Høres nesten ut som min historie dette - har også fått veldig få egg - fra 2 til 6 stk, hvorav ett og to har blitt befruktet, men de har delt seg litt "rart" eller stoppet å dele seg, slik at de ikke ble satt inn). Har hatt kun en innsetting, som sagt, av et to-delt embryo. Så ting er ikke perfekt, men kanskje han kan gjøre noe likevel?!

Nå er jeg overbevist om at jeg skal kontakte ham igjen! har mailet litt med ham og han høres veldig hyggelig og uformell ut - og ja - selvtillitt til 1000, men det er bare bra. Optimisme smitter ;)

Tusen takk igjen, jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg ble nå, for nå fikk jeg faktisk litt håp igjen :)

Gleder meg til å høre mer om lillegutt her inne - du forteller oss vel om ha når han kommer! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9922412-til-ivfmlillegutt/#findComment-9928519
Del på andre sider

Hei igjen!

Ja, du må ta kontakt med han igjen. Du kommer ikke til å angre:-)

Jeg tviler ikke på at han vil kunne hjelpe dere mtp både eggkvalitet og antall. Det er jo som du sier - våre "problem" er jo veldig like (i tillegg til mine manglende egglederer).

Optimismen hans smitter, ja og når du går ut derfra, så gleder du deg allerede til neste gang du skal tilbake. Og egguttak - hallelujah for en fryd! Jeg kunne tatt 10 uttak på rappen og vet du hvorfor? Jo, du kjenner ingenting! Ganske stor forskjell fra Hgsd sykehus, ja... Der hadde jeg 3 forskjellige som tok uttak på meg og fyttikatta hvor vondt! Og Hausken går og traller og synger og slår vitser mens du ligger der med bena "du vet hvor", så alt blir ganske komisk:-) Både ved uttak og innsetting.

Min lille prins skal komme om 19 dager, men om han kommer før eller etter gjør ingenting. Har ventet på han i snart 3år nå, så om jeg må vente litt lenger, gjør ingenting:-)

Du kan klikke på nicket mitt og se han om du vil. Uff, sorry - føler meg som en skikkelig stolt og skrytete hønemor, men det er vel det jeg er..:o)))

Ring Hausken, så skal du se at han hjelper dere med et halvt kongerike også, les; prins/prinsesse:):):)

Lykke til og god helg!

Klemmer:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9922412-til-ivfmlillegutt/#findComment-9929632
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...