Gå til innhold

Vær så snill, si at jeg er gravid! :o)


LilleTrille

Anbefalte innlegg

Jeg er 25 år gammel, har aldri vært gravid før. 1. dag i min siste mens var 6. juli, og kjæresten min og jeg hadde samleie flere ganger etter mensen, siste gang var 15. juli (vi bor ikke på samme sted enda...). Jeg vet at jeg kan være gravid, men har tatt test i dag, og den var negativ, men det kan vel være pga for lite hcg i urinen? Jeg har vært kvalm i noen dager nå (hele dagen), føler meg oppblåst, og har veldig ømme bryster. Er det for tidlig å kjenne disse symptomene? Jeg er frisk og rask ellers, er aldri syk. Ved tiden for eggløsning hadde jeg en slimete blødning, noe jeg aldri har merket før. Er det noen som opplevd det samme som meg, som kan gi meg håp til jeg får vite det sikkert om noen uker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Ikke for å skuffe deg for mye men som regel får en eggløsning ca 12-14 dager etter første dag av mens. Gå inn på eggløsningskalkulatoren på babyverden så kan du for mnd til mnd regne ut sånn ca ka tid du har eggløsning.

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje... Noen kan få en liten slimete blødning når det befruktede egget fester seg til livmorveggen : )

Så kanskje....krysser fingrene for deg og håper å se deg igjen her inne : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...