Gå til innhold

har født før for fire år siden,er det verre m nr 2?


sessa mi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe...skjønner...

 

Snart 4 år siden jeg fødte også... Men åååå jeg GLDERE MEG...hehehe...

 

Ble satt igang med første og håper å slippe det denne gangen...

 

Men har hørt litt forskjellig med dette rundt nr 2 fødsler...Noen sier det gikk som en lek og andre ikke fullt som en lek...

 

Så det er veldig individuelt da..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg fødte barn nr to akkurat to år etter den første, altså ganske tette fødsler.Det gikk unna på knappe halvannen time! Holdt på å føde i korridoren utenfor fødestua :-) Første fødsel var "normal", med åtte timer fra start til slutt. Så det var to ganske forskjellige fødsler. Dette er 13 år siden, jeg har blitt 4 år, og nå er jeg 6 uker på vei med nr tre ;-) Jett om jeg er spent på hvordan fødselen vil bli da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på halvannet døgn første gangen, og det var et helvete. Andre gangen brukte jeg en halv time fra vannet gikk, og alt gikk som en lek, rakk ikke annen smertestillende enn lystgass, og var ikke sliten etterpå engang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg brukte 8 timer første gang, 1,5 time andre gang, og 40 min tredje gang... Så hos meg gikk det raskere og raskere. Og det er 4 år mellom hver av barna mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig individuelt, hver fødsel er forskjellig. De sier ja at når du har født den første skal det være enklere med neste siden fødselskanalene allerede har vært i bruk...

Uansett så går det nok bare bra. Jeg har to stk.....Med den første lå jeg i fødsel i 5 dagen, med nr to var det bare noen timer så ble det keisersnitt....og jeg sitter igjen med gode minner fra begge fødsler. Når du får barnet i armene så er alt glemt....i allefall for meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første fødsel var hard! Men nr 2 var en drøm! Var faktisk gøy å føde! Alt gikk som smurt og var over på 2 timer :-)

(Krysser fingrene for at nr 3 blir like lett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...