Sylteflesk Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Finnes det en slik vogn? Har lyst på en vogn som er litt lettere manøvrerbar i byen enn Emmaljungaen jeg bruker nå, men vil ikke ha trehjuling. Har sett flere med små forhjul, men jeg vil ha store, låsbare hjul for at det skal være lettere på snø og på grusveier o.l.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Vet om noen med store hjul, men ikke nødvendigvis låsbare. Traxx Jaguar, vet ikke helt om Traxx Marlin har, Mutsy 4 rider, Mutsy Urban Rider. Det var de jeg kom på nå.
tobylina Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Cross over fra xadventure (babybest) har 4 store, luftfylte svingbare hjul og er kjempefin og billig! Ikke bilde av denne vogna på babybest sine sider, men google på xadventure og se der, der er et fint bilde av vogna. Den fås kjøpe på babybest butikkene :-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Mistral S!!! Super vogn. Låsbare forhjul. Ikke så små hjul foran, men mindre enn de bak, de er stor og gode. Hvis det er mye snø er det bare å dra håndtaket over vogna og kjøre med de største hjula først. Råtøff den fashion bagen du kan ha på nå...
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 mutsy! har ikke svingbare hjul, men et "ledd" mellom forhjul og bakhjul. har den ikke selv, men har hørt en del skryt av den!
Fikk maibaby06 Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 har du hørt skryt av den? Har vært en del tråder her inne om hvor dårlig mutsy'en er. Blant annet blir bagen å helle nedover slik at babyen sklir ned mot fotenden. Var en her som hadde kjøpt vogna på babyshop og de byttet vognen for henne til slutt, leverandøren nektet. Ville ikke kjøpt den:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå