Kystrøya Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Og hvorfor? Selv ble jeg sykemeldt tidligere denne uken pga at jeg har hatt blødninger tidligere (2,5 uke siden) og pga at jeg etter å ha begynt på jobb etter ferien fikk sterke smerter nedentil (livmoren). Legen ville ikke ta noen sjanser siden jeg har hatt en abort tidligere, og sykemeldte meg i 4 uker! Ville egentlig ikke bli sykemeldt så lenge, for jeg trives så godt i jobben min, men legen sa det var ikke noe å diskutere. Man skal ikke fremkalle en abort unødvendig sa han. (har en tung jobb med mye løft, springing og stress). Enn dere andre?
skytter83 Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har snart hvert sykemeldt i to uker. Det på grunn av at jeg er så kvalm, ondt i hode å vært en del trøtt. Jeg spyr hver morgen også, å må bruke veldig god tid på morgenene. Onsdag går jeg ut i ferie, så håper jeg klarer å begynne å jobbe igjen i slutten av august. Jeg har hatt min første legekontroll. Hadde den i uke 8 for legen min gikk ut i ferie denne uka, så skal jeg ha ferie nesten hele august. Er 9+2 idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå