Gå til innhold

Bare 5 minutter ved puppen..

Anbefalte innlegg

Ok, mulig det blir mnage dumme spm. fra meg her nå, men er så kjekt å bare spørre. :0)

Min 9 dager gamle snuppe har nå fått litt våkenperioder hvor hun ikke sovner. Hun tar puppen i 5 minutter, sovner og så våkner hun til når vi legger henne. Så går det en halvtime og så vil hun ha pupp kanskje ti minutter og så døser hun og våkner til igjen..sånn går det noen timer.. Før hun sovner i tre-fire timer plutselig..:0) Er dette vanlig..? Hvordan får jeg henne til å ta puppen mer enn fem minutter hvis hun likevel vil ha den bare en halvtime etterpå..? Og bør jeg bytte bryst da, eller skal hun fortsette på det samme som hun bare brukte 5 minutter på sist..?

Utrolig hvor mye en skal lure på gitt.. :0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9921874-bare-5-minutter-ved-puppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn var jenta mi i begynnelsen og..hehe

Jeg gav henne bare pupp når henne ville jeg... tok alltid det brystet som var mest sprengt (hardest), nå suger hun lenger, men om morningen krever hun pupp annen hver time og ca eter kl 12 blir det hver 4 time.

Hvis hun begynner å gulpe mye er det jo fullt der, så det finner du ut. Noen vil jo ha pupp for kosens skyld og. Da hun begynte å bruke min som smokk måtte vi krype til korset å kjøpe en ordentlig en ;) Hun hadde et enormt sugebehov i starten.

Du kan jo evt prøve å løfte henne opp og la henne rape når hun sovner for å se om hun våkner, for deretter å fortsette puppinga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...