Gå til innhold

Legetime for sent?


Gjest

Anbefalte innlegg

På grunn av ferieavvikling har jeg ikke fått 1. legetime før jeg er 12+5. Er dette for sent?? Er redd for å komme dit og så skal legen være irritert fordi jeg ikke kom tidligere... Egentlig har jeg hatt lyst til å gå til legen hele tiden, men har jo skjønt her inne at det ikke er nødvendig før mot slutten av 1. trimester.. Og så viste det seg at legen skulle ha ferie når jeg kom hjem fra min ferie, og så ble alt litt kluss..

 

Går det bra tror dere??

 

Jeg har ikke hatt noen blødninger, og har normale symptomer som f. eks en del kvalme. Er det tidsnok med 12+5, eller skal man gjøre noe viktig før det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nok helt fint :) Er du ikke engstelig for noe så ta det med ro. Legen gjør ikke stort annet enn å fylle ut papirer og bestille UL. Før var det vanlig me GU, men bare hvis du ber spesielt om det nå, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke legetime før 12+3..

en måned igjen da til jeg endelig kan glede meg til Ul..

8+3 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ikke ha legetime før jeg er 13+1!! ogsåpga ferier...synes det er litt dumt, men det er jo strengt tatt ikke nødvendig før. Man merker vel om noe er galt, og om ikke så klarer vi vel å vente;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke for sent.... for sent til hva i så fall??

Ingenting spesielt som skjer hos legen som sier at en MÅ komme før uke 12. Legene vil jo helst at de gravide kommer etter uke 12.

For min del kommer jeg hjem fra ferie 20 august, og da bestiller jeg legetime. Er da 13+1 på vei.

 

Hilsen mor for tredje gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...