Gå til innhold

Økende hårvekst på kroppen??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Litt sånn småpinlig spørsmål... er det noen som har opplevd at de får mer hårvekst rundt om på kroppen i forbindelse med graviditeten?? Jeg har alltid slitt med litt sjenerende hårvekst rundt navelen - men ikke sånn veldig mye. Har bare nappet vekk hårene inni mellom, og så har det vært greit.

 

Etter at jeg ble gravid føler jeg det har blitt mye mer!!! Rundt navlene, og både i retning oppover og nedover. I tillegg har jeg plukket noen hår rundt brystvorene som ikke har vært der tidligere... Kan dette ha noe med graviditeten å gjøre?? I såfall er jo det en ting, men nå er jeg redd for at det er fordi jeg har nappet hårene rundt navlen at det kommer flere.. Har noen erfaringer med dette??

 

Kjempeglad for svar!! Jeg er 10+3 i dag, visst det kan ha noe å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, takk - det var godt å høre :)

Var redd jeg skulle bli den avskylige snømannen for alltid jeg nå! da skal jeg nappe å være glad. Ni måneder med napping er det minste problemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men - det positive er jo at hormonene også gir deg en veldig pen brunfarge når du soler deg :) - bare man smør seg godt - kan få noen sånne hvite hormonelle flekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunfarge? Sole seg? Vent litt... Jeg synes det er noe kjent med de ordene.... Å ja!! det var det jeg pleide å gjøre før i tiden, når vi hadde det som vi kaller for sol her i nærheten :))

Men.. Den har vi IKKE sett! Kanskje det blir bedre fremover nå??? Håper det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...