Gå til innhold

Har dere begynt å planlegge bursdagen?

Anbefalte innlegg

Her er det bare 6 dager til han blir 1 år. Men før det så har søstra mi i morrgen. Hun komme hit på ferie fra sørlandet. Så da må jeg jo lage bursdag til henne. Det er ikke så ofte jeg kan nå lengre så det blir gøy. Så har mannen min bursdag 31. Da må vi jo lage selskap. Så har Leander 1. Det blir mye kake fremover.... Kanskje jeg skulle begynne å tenke på det.....

Fortsetter under...

Har sånn smått begynt å tenke på den. Blir nok kombinert barneselskap med storesøstra som har bursdag rett etter han, og så et familieselskap da. Etter hvert som han blir større skal han få ha egne barneselskap med sine jevngamle venner. I år blir det barn fra 0-6 år.

Ja vi har til og med sendt ut invitasjoner :-) Hadde tenkt å ta familie og faddere sammen og så en barselgruppebursdag, men siden vi ikke har så stor plass blir det et familieselskap, et fadder selskap og et barselgruppeselskap for alle i barselgr.

Vi er på østlandet nå, men begynner med kakebaking når vi kommer hjem, også gjør vi det lettvindt med hotdog og pizza :-)

har begynt å tenke ja, men planlegger ikke så mye. Tar det litt på sparket. Det meste av familien bor langt unna, så alle kommer ikke på selve dagen. Derfor har jeg ikke sendt ut invitasjoner. De kommer når det passer for dem. Men mormor, morfar og minste onkel, minste tante og filleonkel kommer i hvert fall. Og kanskje største onkel. Farmor og farfar kommer kanskje helga etter. Kanskje kommer det eldste søskenbarnet hennes og sambo da, for de bor her vi bor. Ellers blir det ikke noe barneselskap i år. Det tar vi fra neste år tenker jeg. Vi kjenner ikke så mange barn ennå. Bare de fra babysvømming stort sett.

Har bestilt Tigergutt kakeform fra Usa, håper bare den kommer tidsnok. Tigergutt er yndlingen her skjønner dere. Har med tigergutt bamsen i senga hver kveld. Ellers får vi ikke sove.

har også helgardert meg med Ole Brumm form. Ellers får vi se. Har kjøpt ballonger, duk og servietter da, selvsagt med Ole Brumm motiv. Gave er selvsagt kjøpt da.

Håper på finvær så kan vi grille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...