Gå til innhold

da har æ vært te legen p.g.a blødninga

Anbefalte innlegg

å d gikk som æ frykta,han så itj så my for æ va så kort på vei sa han!

men han så at æ har en blodansamling der å en cyste,men kun godt hen at æ va gravid enno!

tok å målt hcg som æ får svar på i løpet av dagen,men entn så har æ hatt en sa eller en kjemisk graviditet!

hoff,så my problem hele tia!

håpe testn bi fiint positiv da,så æ får vær her ilag me dokker damer:)

Fortsetter under...

Håper alt går bra. Hadde jevnlige blødninger i begge mine forige svangerskap. Jeg var vist bare lettblødene. Har nå nr tre i magen,er etter egen beregning i slutten av uke 5 og har allerede hatt et par mindre blødninger. Prøver å ta det rolig

Jeg har lest om dere som har hatt blødninger og tenkt stakkars dere (selv om det ikke alltid er noe galt). Ved min første graviditet hadde jeg ingen problemer, men etter litt brun utflod begynte jeg også å blø. Gikk til legen, hun så at der var litt blødning men kunne ikke si noe. Jeg sa at jeg helst ville vite noe fortest mulig. Hun tok en tlf, og vips så var jeg på vei til sykehuset for ultralyd. Der så de et lite foster, men klarte ikke se om det var i live eller ikke (har ternin 5.mars). Må tilbake om 10 dager for å se om fosteret har vokst. Så nå krysser jeg alt jeg kan krysse. Hun målte fosteret og anslo at det var 5-6uker. Jeg tenkte F... jeg er jo i uke 8. Men så kom jeg på at jeg er i mors uke 8 og fosteret i uke 6. Så da kan det fremdeles være mulig.... håper håper håper for oss alle som sliter litt med blødninger!!!!

Annonse

takk takk... fryktelig trist at det ikke gikk bra med deg. Men det er nok lurt som du sier å prøve å ikke stresse så mye med det. men lettere sagt enn gjort. Har ikke hatt antydning til brun utflod eller blod i dag, så krysser fingrene. blir lenge å vente til neste mandag for å vite om det er noe der. Viss jeg har hatt en sa, vet du hvor lang tid det tar før jeg får negativ på en graviditetstest?

takk takk, krysser alt jeg har selv:) prøver å tenke at 5-6 dager med brun utflod (av og til litt brunlig blod) ikke betyr slutten for spiren. Er jo flere som går gjennom hele svangerskapet med litt blødninger. og det har ikke vært friskt blod (kun etter GU og innvendig ultralyd, men det var normalt sa de). Så jeg håper håper håper at jeg bare har stresset litt, og tenkt for mye på det. så får vi vente til neste mandag og se om det har vokst. men det kommer til å bli noen laaaange dager frem til da!

men skulle det gå galt, så har jeg en fantastisk liten klump på 2 år som jeg kan kose med, helt til vi får det til igjen. Men satser på at alt er ok;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...