Gå til innhold

Noen som skal til Nordica her?

Anbefalte innlegg

Skal dit om ca. 14 dager bare jeg får mens nå og kan starte på sprøytene. Dette blir mitt 4. forsøk og jeg setter min lit til at danskene skal få det til. Har dere mottatt noen info i posten fra dem? Jeg har sålangt bare hatt telefonkontakt med sentralbord og Sven Lindenberg - men holder det? Vi avtale bare alt pr telefon...

Hvordan gjør dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9920819-noen-som-skal-til-nordica-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok første sprøytestikk i går :o)

Blir spennende å se hvordan jeg reagerer på naturlig syklus. Det er ihvertfall kjempedeilig å slippe sprayen...

Vi hadde først en telefonkonferanse med Sven Lindenberg, fikk noen papirer som måtte signeres, har tatt testene de krever og har hatt kontakt pr. epost og telefon. Resten tas når vi kommer ned.

Hvor langt er du kommet i prosessen, Tinna?

Oj - Da er vi nesten likt! Jeg startet med Puregon 31.07 etter å ha gått på p-piller 1 mnd. Hvor lenge skal du gå på sprøyter da? Jeg har ikke signert noen papirer men har holdt kontakt via Blakstad i Oslo. Sven Lindenberg har mottatt journalen min + at jeg har sendt ham uttalige mail (stakkars) på ting jeg lurer på....

Har hatt 3 forsøk på Ullevål.

Hvor har du vært tidligere? Håper danskene gjør underverker....

Jeg har hatt tre mislykkede forsøk på Riksen. Pga. ferieavvikling hos min faste gyn. fikk jeg time på dagen hos Blakstad i går og skal tilbake på mandag. På resepten fra Danmark er det i underkant av 10 doser, så det betyr kanskje at jeg må stikke i 9 dager.

Kjenner flere som har lykkes i Danmark, så vi har store forhåpninger :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...