Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 hei! jeg er ei lesbisk jente som endelig fikk skaffet meg ei sjømannsbrud! noen som vet hvordan jeg kan rengjøre denne etter bruk?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Hahaha:) Men ta og spør dryppert,han har jo nett kommet hjem etter harrytur.Og da hadde han visst med seg tre "damer":Les sjømannsbruder...Han har nok slitt de ut etter all bruken og vasken:-) Ellers kan du bare ta den i oppvaskemaskinen;o)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Hvordan kan ei dame ha glede av en sjømannsbrud, om hun er aldri så lesbisk?
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Hva i alle dager gjør du med den? Jeg har nå begitt meg ut på jentesex selv, men kan virkelig ikke se nytten en sjømannsbrud skulle ha for ei jente?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Har hørt at jeg i tidligere forhold bare krevde, så nå tenkte jeg at jeg skulle skjerpe meg - å bare gi..!!!!!!!!!! HI (hihihhi.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå