Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #1 Del Skrevet 26. juli 2007 håper noen her kan hjelpe, har vondt helt fra skambeinet og opp nesten til navlen, går over i uke 18 i morra og er gravid med andremann, har oxo smerter i korsryggen men har vært plaget med det lenge før jeg ble gravid men vet ikke om det er blitt verre eller bare fordi jeg legger så merke til det.. det er vondt å sitte og gå,t.o.m og ligge noen ganger,må ligge i helt rare posisjoner for å ikke merke noe,kjenner liv i magen men eralikevel redd noe er galt med den lille... noen som har det på samme måte? leste at med flergangsfødende kunne det være vondt å gå gravid,men dette da..hallo? det sto oxo at ligamentsmerter varte bare noen dager,og dette har vart i 3-4 uker!... noen som vet? setter pris på råd,skal ikke til UL før om 4 uker pga ferie forferdelig å gå sånn og legevakta i kr.sand er helt for jævlige til å hjelpe,ringte der idag men de ba meg ringe fastlegen som ikke gir meg time før mandag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9920395-har-jeg-f%C3%A5tt-bekkenl%C3%B8sning-eller-hva-er-dette-for-noe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå