Gå til innhold

Jag trodde änglarna fanns..... trallalla....

Anbefalte innlegg

Ser det er ingen som har kommentert prinsessas overgang til helvette her,ha-ha! (fantastisk den preken tv-pastoren(VG-tv),smurte på det han var kar om!)

Egentlig bryr det vel folk flest midt i rumpa,men....

Har dama mista helt grepet nå,eller? Kongen har fått mange anledninger til å rive seg i de få hårtusten han har igjen,etter at Ari kom inn i bildet,he-he!

Fler som tror på "engler" her?

Fortsetter under...

Hahaha, jeg syns det er ganske morsomt jeg!

Så mye oppstyr for stakkars lille prinsessen. Hun har jo vært pling i bollen lenge jo! Er det ingen som har merket det??

Hun hadde jo til og med hjemmefødsel med akupunktur og delfinmusikk!! (det siste fant jeg bare på, jeg tror ikke delfiner lager musikk... men hadde de gjort det så kan det vel være at hun ville kjøpt cd'n og hørt på den i fødselens hete!)

Annonse

A propos navnediskusjonen. Dette er de fremste white trash representantene vi har i dette landet, og dette er jo også folk som trenger representasjon! Maud Angelica og Leah Isadora... i spissen for et land av harrytasser i rosa grilldresser og disney-dekorerte barnerom. Luvly.

Dama får gjerne være seg selv,men hu er tross alt en representant fra kongehuset,og da skal man være litt forsiktig med hva man buser ut med! Men for all del,kjekt å ha en prinsessetittel å vise til når man skal selge eventyrbøker,grelt service og rope på engler...!

Ja, også var det det der med at alt man ikke forstår seg på her i verden er det tryggest å avfeie som galskap, vranglære, umoralsk osv. Hva er det med folk som er så redde for det de ikke kjenner at de med en gang må kritisere dem som ser verden på en annen måte???

Hvis man skal avfeie all mulighet for at det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi kjenner, ja da skal man faen meg ha en temmelig god grunn mener nå jeg.....

Ja, tenke seg til en slik oppførsel fra en prinsesse! Hun burde heller, på ekte prinsessevis, nøye seg med å gjøre fornuftige prinsesseting som å klippe snorer, shoppe, shoppe, shoppe, ta seg ut, klappe blomsterbarn, shoppe litt mer, menge seg med de andre mer eller mindre kongelige, og komme med vettuge uttalelser om krig og fred og sånn. SLIKE prinsesser vil vi ha, og da kan vi trygt åpne vårt Se & Hør uten å måtte være redde for hva for noe riv ruskende galt hun har funnet på denne gangen.

Si at man tror på engler og alskens hokuspokus, fysjameg. Er det rart det blir krig i verden, sier nå jeg!

Annonse

Dama har sagt ifra seg sin Konglige Høyhet-tittel nettopp for å kunne være selvstendig næringsdrivende. Hva mer kan hun gjøre?

Jeg er ikke interessert i usakelige innlegg, men lurer rett og slett på hva mer du mener hun må gjøre for å få lov til å drive med det hun vil? Du snakker om å utnytte sin stilling, hvilken stilling? Hun er nå en gang prinesse, det er ikke så lett å gjøre noe med. Hvis hun allikevel skal beskyldes for å utnytte sin stilling, så må jo det innebære at konglige uansett aldri skal kunne gjøre annet enn å klippe snorer og gå med stygge hatter? Er det et slikt kongehus du ønsker?

Jepp,er sånn det er å være kongelig,desverre!

Man skal ha kniplingkjole,blonder,stygge hatter,dølle tantevesker og smile og vinke til folket. Er derfor vi har dem her,vettu! Hva skulle de ellers gjort på 17.mai???

Neida,Harry Pothead sitter på en sky oppe i himmelen og spiser grillpølse og diskuterer heftig med Saddam og Osama om hvem som skal tilbake til jorden først! "Frykt ikke,for I'll be back" var det siste han sa før han satte seg på sopelimen og suste opp til vår Skaper ved hjelp av Märtha's varme hender!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...