Gå til innhold

September: Ny baby :)

Anbefalte innlegg

Da var jeg og tobarnsmamma.

Tage kom til verden 24.07.07 og veide 3640 gram og var 48 cm lang.

Begynte i tolv-ett tiden på natten med rier, men de varte litt for lenge og kom litt for sjelden så regna med det bare var maserier slik som jeg hadde sist. Men de var fryktelig vonde denne gangen. :P På morgenkvisten ringte jeg likevel føden og fikk komme til sjekk. Ble garantert sendt hjem, men kunne sikkert få et par tabeletter å sove på, tenkte jeg.

Joda 8 cm åpning. Fikk fødestue og 1 time etterpå var Tage kommet til verden. Pappaen var litt sinna for at vi ikke hadde dratt før. :D

Jordmor synes det var veldig morsomt med en "grønn fødsel" (Dvs ingen hjelpemidler eller monitorer). Men jeg foretrekker helt klart epidural selv om det tar litt lengre tid.

Var på barsel over natta og nå er vi hjemme og koser oss med storebror, pappa og bestemor som er og avlaster.

God sommer!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9920084-september-ny-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer såååå masse med lillebror :o))))

Blir helt babysjuk av å være på disse sidene. Håper høsten går fort fort fort!!!!

Høres ut som dere har det fint hjemme. Interssant det du sa om at du foretrekker epidural. Nå fungerte ikke min epidural optimalt sist, så jeg har dårlig sammenligningsgrunnlag. Men jeg håper at fødselen blir på ABC denne gang. Så vi føder hvertfall grønt ;o) Håper jeg.... glad det er lov å ombestemme seg underveis!

Kos dere masse, de små vokser så fort - det husker kanskje vi som snart har 2 åringer :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9920084-september-ny-baby/#findComment-9982220
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Takk alle sammen :)

Koser oss hjemme med baby. Tim er stolt storebror og kommer ofte bort og koser og klemmer på Tage. Ser ikke noen tegn til sjalusi, men han er ikke så veldig forsiktig av seg så trenger et øye på ham i nærheten av babyen.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...