Gå til innhold

Lammet i underlivet under mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mye dårligere kontroll på bekkenmusklene når jeg har mensen. Har hormonspiral. Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, slik har jeg også, og jeg har ikke hormonspiral... merkelig..

Skrevet

Her også. Hva mener du med dårligere kontroll? Jeg lekker urin før og etter og under mensen. Har ikke hormonspiral, men vuderer p-piller for å få de h.... hormonene på plass. Noen med erfaring?

Skrevet

jeg er ikke hi men den som svarte under.. med dårlig kontroll på meg, mener jeg, føler vanskelig med å gjøre knipe øvelser.. men ingen spes lekkasjer her.. men derimot, føler meg nesten mer vid der nede... gjør dere det ?

Skrevet

Hi her

Jeg også føler at jeg blir mer vid der nede. Jeg har ikke samme kontrollen på muskulaturen og klarer ikke knipe så dypt som når jeg ikke har mensen. Det blir svakere knip.

Skrevet

Da er kanskje dette normalt da ?!

Skrevet

Iallfall for oss to..

Skrevet

Ja det er nok normalt,er hormonpåvirkningene som gjer at det blir sånn, de virker inn på mykje.

Skrevet

under mensen er vi alle akkurat som vi skulle ha vært gravide, musklene er slappere, livmoren lager bittesmå "rier" som dytter ut alt guffet, noen kjenner dette og har store problemer mens andre igjen vet ikke hva man snakker om, ligamentene slapper også av og man skal være forsiktig med å trene hardt under mensen da man kan skade seg...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg klarer heller ikke å knipe ordentlig den hele uken jeg har mensen. Har kobberspiral. Er også blitt betydelig videre etter to fødsler, sukk:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...