Gå til innhold

Ofte vondt i hodet - hvormye paracet kan man ta?


MamaMia76

Anbefalte innlegg

Helt siden begynnelsen av graviditeten har jeg hatt mye vondt i hodet. En 2/3 ganger i uken ca. Har alltid prøvd å unngå smertestillende før, men nå klarer jeg ikke. Blir helt lammet og det gir seg ikke. Har prøvd å stå over paracet noen ganger, men da våkner jeg med like mye hodepine dagen derpå.

 

Hvis jeg tar 2 paracet samtidig pleier det å hjelpe. 1 hjelper ikke i det hele tatt. Har vel hørt at det er relativt greit, men hvis dette fortsetter er det bra å ta så ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville rådført meg med legen. Han/ hun har sikkert svaret på det.

 

Håper hodepinen gir seg snart da.

 

God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig plaget med hodepine, det er så ille at jeg ikke klarer meg uten smertestillende. Tar to paracet når jeg merker smerten ikke vil gi seg av seg selv. Har hodepine nesten hver dag.

Da jeg ventet nr to var jeg veldig plaget med bekkenløsning, det var så ille at jeg gikk med krykker. Legen sa jeg kunne ta opptil 8 paracet pr dag...noe jeg ikke gjorde med hensyn til barnet og meg selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 6 uker på vei, og hodepinen er fæl! Ikke nok med det, men ei tann har plaget meg de siste dagene også. Ble satt på penicillin, noe som visstnok ikke påvirker graviditeten. Legen sa at paracet var helt ok å ta slik det er foreskrevet på pakken.

God bedring til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke farlig å ta paracet, opp til 8 i døgnet....

Men ta ikke Ibux eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...