Diamondgirl _ Eskil kom 1.3 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Skal bestille denne i høst, når vi reiser til USA. Noen som har ris/ros?
*Rutletutt* Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har nettopp kjøpt denne til babyen i magen - men har prøvd ut sportsvognsdelen til gutten min på 2,5 år. Den er like lett å trille med han oppi som tom:o) Veldig lett vogn - bare 9 kg komplett. Tar liten plass sammenlagt og er veldig grei med den bagen som er lett å bære med seg. Sportsvognsdelen kan brukes som sittestol når den tas av vognunderstellet også) Veldig stor bag (en av de største på markedet ettersom jeg har hørt). Ergonomisk sitte/liggestilling i sportsvognen. Barnet ligger med en knekk i bena noe som gjør at ryggen ligger helt flatt og får helt riktig belastning - er visstnok utviklet sammen med fysioterapaut eller noe... Syns det er veldig greit med vendbar sittedel + at håndtaket lett kan vippes over - en vogn som har alt jeg trenger i allefall:o) Vil råde deg til å gå inn på www.nybaktmamma.com på barnevogndebatten der - er maaaaange med god peiling på Bugaboo der + mange fine bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå