Gå til innhold

er så lei, asså...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første kan ikke MITT barn ha et navn som "alle andre" har.

Ikke noe sånn klissete navn.

Ikke noe nylagd navn.

Ikke noe harry navn.

Absolutt ikke noe som ikke er norsk.

Men norrøne navn er bare teit.

Ingen dølle gammeldagse navn.

Ikke noen av de poppisnavna.

Dobbeltnavn er jo helt utelukket.

Lange navn er jålete.

Korte navn høres ut som bikkjenavn.

A-endelser på jentenavn? Æsj!

Oi. Barnet mitt får visst ikke noe navn...

(Håper folk tar humoren her nå?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he.

Men det som er så genialt, er jo at vi har alle sånn nogenlunde forskjellige kriterier for navnevalgte og da blir jo mangfoldet ganske greit til slutt.

Men hadde ei venninne som måtte utsette dåpen i mange mnd da de ikke ble enige om navn ;)

Skrevet

Jeg måtte le da jeg kjente meg igjen i: jeg kan ikke ha ett navn som "alle andre" har....hehehe... Men ser nok ikke ut som lillegutt blir den eneste i kullet sitt med navnet jeg og samboer er enig i om.

Jeg har alltid vært veldig engasjert i navn. Nesten på sånn pinlig stadiet der folk spør om den nyfødte er frisk mens jeg lurer på hva den skal hete. Men at det skulle bli så vanskelig å finne navn til mine barn hadde jeg aldri trodd!

Skrevet

Skjønner godt hva du mener :-) Men selv mener jeg at det er mange navn som oppfyller kriteriene dine, så bare å si fra hvis du vil ha tips;-)

Skrevet

Hehe, godt at flere her er sykt opptatt av navn. Jeg er ikke gravid en gang, men vil være forberedt til nestemann siden jeg vet hvor vanskelig det var da...

Så mange fine navn, men ingen er liksom bra nok til den lille skatten likevel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...