naaw Skrevet 25. juli 2007 #1 Del Skrevet 25. juli 2007 Har noen spørsmål jeg:P Først: Er det noen som har fått barn midt i/mot slutten av videregående? Hvordan gjør man det da? må man starte helt fra begynnelsen, eller kan man ta eksamen selv om man ikkje kunne fullføre alle mnd på skolen? Spm 2: eller situasjon 2:P : er 17 år, blir 18 i des. Vært mye styr med p-pillene mine di siste mnd! Huske ikke sist jeg hadde mensn, for har drevve å utsetta den. Noen ganger fordi det ikke passet å få den, andre ganger fordi jeg glemte pille i siste "gule" uke. Glemte for to uker siden pille som gjorde at jeg måtte bruke annen prev i sju dager. Gjore jo ikkje dette da! Vi brukte heller hoppe av i svingen metoden, men gikk jo galt en gang selvfølgelig:P dette etter to "vellykkede" ganger. tok angrepillen 15timer etter dette, noe jeg ikkje hadde lyst til.. liker ikke de pillene! Nå venter jeg mensn om 1.5 uke, er ganske spent.. tror dere det er sjans for at jeg er gravid? blir nok å beholde om jeg er det:) småhåper på begge deler om dere skjønner:P håper ikkje dette ble langt å unødvendig lesestoff, men sitter på nattevakt og har ikke så mye annet å finne på Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9919079-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå