Mamma til to gutter <3 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Er det noen som kan se på meg? Jeg er så utrolig forvirret og ting er så tungt nå. Vil så gjerne vite hva som skjer på kjærlighetsfronten. Hva skjer med meg og barnefaren. er han rett for meg og har jeg de rette følelsene? Jeg er født 060979 Han 030777 sønn 100905 Setter enormt pris på det om en av dere har tid. Håper å få litt veiledning på hva som er rett...
nattinatt Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Hallo Ja livet er ikkje alltid like lett,det er sikkert.Ikkje er det alltid like lett å finne ut av magefølelsen heller,sjølv om me som regel har svaret i oss.Når eg sitter å svarer deg her, så kjem det opp at du har veldig lyst til at forholdet skal bestå,at dere skal halde i hop,stemmer det?Og følelser kan svinge litt opp og ned i eit forhold,men eg føler dette er ei kneik som dere vil komme over.Men så får eg jo og opp at dere kan virke veldig forskjellige i personlighet,at han kan være litt "voldsom" i væremåte,og du er veldig forsiktig,og omtenksom av natur. Eg la nokre kort på dere, og då ser eg at dere er inne i ein stri periode,der dere kjemper egentlig litt dere i mellom.Men så får eg jo opp eit veldig fint kort på framtida her,og det viser til kjærlighet,og masse glede, og eg ser og at det då blir ein liten til på dere, men det ser ut til å bli i 2009. Men då ser eg veldig lyst og fint på dere.Stå på,og prøv å få snakke ilag,det er kjempeviktig i eit forhold vennen.Masse lykke til,og spør igjen om det skulle være noko.Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå